    From: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Znalezienie nabywcy samochodu - realne?
    Date: Tue, 30 Jan 2018 21:11:41 +0100

    On 2018-01-27 22:27, ToMasz wrote:

> [...]
    scenariusza na takie sytuację. Trzeba mieć umowę, dokument zbycia albo chociaż dane
    kupującego. Ja nawet nie znam jego nazwiska. Jakie oświadczenie proponujesz złożyć?

    > w roku takim a takim, sprzedałem pojazd o numerach (wszystkie dane jakie
    > masz) osobie których danych nie pamiętam. umowa w wyniku: tu jakaś bajka
    > zaginęła. (tu możesz wpisac bajkę o złym stanie zdrowia, wyjeździe na
    > parę lat za granicę, albo nic nie pisać)
    > zaniedbałem obowiązek wyrejestrowania, poddaje się dobrowolnej karze

    ztcw to kary za nie wyrejestrowanie\zarejestrowanie nie ma

    ale oczywiscie problem udowodnienia ze nie jest sie wlascicielem (ze
    wzgledu na OC) pozostaje