  • 1. Data: 2013-04-22 09:14:21
    Temat: Znalazłem kufer
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    Cześć

    Wczoraj przy drodze znalazłem kufer z czopera, taki z frendzlami i
    trupimy czachyma. Rzecz miala miejsce na poludniu, pomiedzy Krakowem a
    Tarnowem.
    Chetnie oddam go wlascicielowi, moze tu pisze, albo jego znajomi czytaja.
    W srodku bylo troche klamorow, wiec latwo bedzie zweryfikowac czy
    kuferek jest osoby zglaszajacej sie po niego.

    pozdr
    newrom

  • 2. Data: 2013-04-22 09:50:43
    Temat: Re: Znalazłem kufer
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Roman Niewiarowski napisał(a):
    > Wczoraj przy drodze znalazłem kufer z czopera, taki z frendzlami i
    > trupimy czachyma. Rzecz miala miejsce na poludniu, pomiedzy Krakowem a
    > Tarnowem.

    To chyba Zapka.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 3. Data: 2013-04-22 10:19:55
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    > To chyba Zapka.

    Na pewno nie Zapka, w srodku nie bylo rachunkow z serwisu KTMa.

    pozdr
    newrom

  • 4. Data: 2013-04-22 13:55:40
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Roman Niewiarowski" <n...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:kl2nq9$f80$1@adenine.netfront.net...
> [...]
    > W srodku bylo troche klamorow, wiec latwo bedzie zweryfikowac czy
    > kuferek jest osoby zglaszajacej sie po niego.

    Napisz tutaj, może znają gubiącego:
    http://www.grupa-poludnie.info/phpBB3/index.php

    --
    Yogi(n)

  • 5. Data: 2013-04-22 16:44:17
    Od: "Szymon Machel" <s...@g...com>

    Użytkownik "Roman Niewiarowski" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    >.... Rzecz miala miejsce na poludniu, pomiedzy Krakowem a Tarnowem.

    Pomiędzy Krakowem a Tarnowem jast na wschód, nie na południe :-)

    Szymon

  • 6. Data: 2013-04-23 08:58:25
    Temat: Re: Znalaz?em kufer
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-04-22 16:44, Szymon Machel pisze:

    > Pomi?dzy Krakowem a Tarnowem jast na wsch?d, nie na po?udnie :-)

    wez se globus Polski i przygladnij sie uwaznie :P

    pozdr
    newrom
    PS. to nie jest prk :)

  • 7. Data: 2013-04-23 09:00:43
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-04-22 13:55, Yogi(n) pisze:

    > Napisz tutaj, może znają gubiącego:
    > http://www.grupa-poludnie.info/phpBB3/index.php

    nie ma zadnych adresow do adminow, a nie chce mi sie pieprzyc z
    rejestracja na forach. Napisalem tu, na pmk-krakow, i forum at. Jesli
    masz konto na grupie poludnie to pusc info prosze.

    pozdr
    newrom

  • 8. Data: 2013-04-23 11:51:10
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 23 kwietnia 2013 09:00:43 UTC+2 użytkownik Roman Niewiarowski

    > http://www.grupa-poludnie.info/phpBB3/index.php

    >Napisalem tu, na pmk-krakow, i forum at

    a na grupe prm-popołudnie?

    KJ jednoosobowa grupa prm-czwarta_nad_ranem_w_Wawie

  • 9. Data: 2013-04-23 14:37:38
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-04-23 11:51, k...@g...com pisze:
    ^^^^^^
    TAAA, czwarta nad ranem... Gupi sciemniacz :P

    > KJ jednoosobowa grupa prm-czwarta_nad_ranem_w_Wawie

    chyba czwarte precle petycja w sprawie wyciecia wszystkich przydroznych
    drzew oraz rozganiania mgiel :P

    pozdr
    newrom

  • 10. Data: 2013-04-23 21:17:27
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    > nie ma zadnych adresow do adminow, a nie chce mi sie pieprzyc z
    > rejestracja na forach. Napisalem tu, na pmk-krakow, i forum at. Jesli
    > masz konto na grupie poludnie to pusc info prosze.

    Już dali:
    http://www.grupa-poludnie.info/phpBB3/viewtopic.php?
    f=36&t=20075&start=165

    --