  • Data: 2019-06-05 22:53:31
    Temat: Re: Znaki na rondzie
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-06-05 o 07:46, Mirek Ptak pisze:

    > Nie ma w UK zasady prawej ręki

    A gdzie jest ta (tajemnicza dla mnie) reguła prawej ręki?
    Kilka osób o niej tutaj pisze, a ja jeszcze nigdzie się z nią nie
    zetknąłem, mimo że już kilkadziesiąt lat mam prawo jazdy. Co jakiś czas
    czytuję PoRD, sprawdzam przepisy, i o żadnej dziwnej regule prawej ręki
    czy dłoni nie czytałem. Coś charakterystycznego jest w rękach/dłoniach,
    jakieś nietypowe kształty, palce?
    Dotąd znałem regułę prawej ręki do określania przebiegu pola
    magnetycznego, nie mogę sobie wyobrazić specjalnego układania palców w
    trakcie jazdy. Kto to wyjaśni?

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl