  • Data: 2019-06-04 16:28:55
    Temat: Re: Znaki na rondzie
    Od: viktorius <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-06-04 o 15:45, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Adam"  napisał w wiadomości grup

    > Tym niemniej na terenie RP takich skrzyzowan nie powinno byc.

    Nowo budowanych pewnie nie, ale stare zostaną, raczej do momentu
    remontu. To jak z czarnymi tablicami, same znikną, nikt na siłę ich nie
    wymienia.

    > A to chyba dyskusyjne - gdzie okreslone ?

    W kolejnym rozporządzeniu owego ministra ;)

    > No i normalnie nie mierzy, ale jak sie cos zdarzy ... troche mozliwosci
    > sie otwiera.
    > Skoro pan minister rozporzadzil, ze znaki powinny byc w parze, to widac
    > jest to potrzebne dla zapewnienia bezpieczenstwa ruchu drogowego.
    > A skoro nie sa, to zawinil ktos inny :-)

    https://www.google.pl/maps/@50.263267,19.0558982,3a,
    75y,281.47h,77.53t/data=!3m6!1e1!3m4!1snn0_dYXcQIWHI
    UazJhvYRg!2e0!7i13312!8i6656

    Tutaj właśnie ze względów bezpieczeństwa nie należy zrobić tej drogi
    dojazdowej do ronda podporządkowaną. To jest zjazd z trasy szybkiego
    ruchu, na zakręcie znak teren zabudowany, nie widać co jest za zakrętem.
    Po lewej jest nawet powtórzony znak informujący o ruchu okrężnym, żeby
    było bezpieczniej.
    Ale nawet jak ktoś nie zwolni do 50 i wpadnie zza zakrętu na rondo, to
    przynajmniej ma pierwszeństwo. Właśnie dzięki temu, że rondo jest w
    "starym stylu".

    > Ale wydaje mi sie, ze o paru takich przypadkach slyszalem, gdy sad
    > ocenil na podstawie tego co powinno byc, a nie co bylo.

    Dobry papuga zawsze będzie szukał dziury w całym, żeby podważyć winę
    klienta. A to liść zasłonił cały znak, sam znak za wysoko, za nisko, za
    jasno, za ciemno, pełnia, pomroczność jasna i inne chwyty żeby tylko
    wybronić :)

    --
    viktorius