  • 161. Data: 2014-07-12 11:20:50
    Temat: Re: "Znaki Specjalne" w SMS
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-10 00:23, J.F. pisze:

    > Praw Obywatelskich chyba, skoro uwazasz ze sa naruszone.
    >
    > Mozna by jeszcze do rzecznika PIS, prezes partii na pewno chetnie
    > wezmie patriotycznych Polakow w obrone.
    >
    > J.

    Jakie prawo obywatelskie każe owemu obywatelowi milczeć, pod groźbą 3
    lat kryminału gdy ów obywatel zdobędzie się na odwagę i zaneguje tezę
    głoszoną przez IPN. Ów Rzecznik o ty nie wie, że do tego czasu nie zajął
    stanowiska w tej sprawie?

    I tak nawiasem - czy Rzecznikiem PiSu nie jest przypadkiem, niejaki
    Błaszczyk? Ten sam który wyraził publicznie zadowolenie z wygrania przez
    Polaka sprawy w Haskim Trybunale, Polak vs Państwo Polskie? Sprawa to
    efekt złego polskiego prawa stanowionego przez posła na sejm
    Błaszczyka.. I on wyraża zadowolenie z takiego obrotu sprawy..

  • 162. Data: 2014-07-12 12:52:54
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Trybun wydumał(a) w news:53c0fcc1$0$2354$65785112@news.neostrada.pl :

    > No tak, dyskutant który wrażenia estetyczne związane z adwersarzem stawia
    > ponad doznania intelektualne...

    Na grupie tekstowej, trudo mówić o wrażeniach estetycznych, co do
    intelektualych to poziom jaki reprezentujesz w wypowiedziach zniechęca mnie
    całkowicie do dyskusji.

    >Powiedz mi czy kiedykolwiek wdałeś się w dyskusje z kimkolwiek bez
    >wycieczek ad personam?

    Widzisz, tu jest właśnie TEN problem. Masz dostęp do internetu, i tam masz
    odpowiedź na swoje pytanie, jak i na nastepne, które niebawem bedziesz
    zadawał na grupach. Dziwię się jednak, ze zamiast sięgnąć do źródła i
    zgłębić wiedzę to chwalisz sie swoja niewiedzą. To takie raczej ułomne :)

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 163. Data: 2014-07-12 15:13:52
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-12 12:52, MichaelData(R) pisze:
> [...]
    >
    > Na grupie tekstowej, trudo mówić o wrażeniach estetycznych, co do
    > intelektualych to poziom jaki reprezentujesz w wypowiedziach zniechęca

    To ty nawiązałeś do realu.

> [...]
    > bedziesz zadawał na grupach. Dziwię się jednak, ze zamiast sięgnąć do
    > źródła i zgłębić wiedzę to chwalisz sie swoja niewiedzą. To takie

    Widzę że normalnie stawiasz mi zarzuty, a tak naprawdę tylko 2 czy 3
    userów odpowiedziało na moje pytanie. Reszta to (łącznie z tobą) to już
    bajdurzenie o 'dupie maryni". Może już nie pamiętasz, ale ja wcale nie
    pytałem o jakieś kodowania, które to zupełnie, ale to zupełnie mnie nie
    interesują, ponieważ nie są mi do niczego potrzebne, a o politykę jaką
    prowadzą operatorzy telefonii komórkowej wobec estetów którym marzy się
    normalne traktowanie przy korzystaniu z poprawnej, narodowej pisowni.

  • 164. Data: 2014-07-12 15:16:41
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-09 22:35, NetiaAbonent pisze:

    > Te wszystkie łaziki i inne to my umiemy zrobić jak murzyni bez
    > decydowania

    Naprawdę żenada, natomiast bezgłośne godzenie się na taki stan rzeczy to
    żenada podwójna.

  • 165. Data: 2014-07-12 15:17:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 12 Jul 2014 11:20:50 +0200, Trybun napisał(a):

> [...]
    > efekt złego polskiego prawa stanowionego przez posła na sejm
    > Błaszczyka.. I on wyraża zadowolenie z takiego obrotu sprawy..

    Moze swego czasu glosowal przeciw, albo zlozyl projekt, tylko
    wiekszosc go odrzucila - a teraz moze miec satysfakcje.

    J.

  • 166. Data: 2014-07-12 15:19:20
    Od: "NetiaAbonent" <n...@a...invalid>

    Użytkownik "Trybun" <I...@j...com>

    > Jednak każą za to sobie ekstra płacić. W czym problem? - ano tylko w
    > dobrej lub złej woli operatorów działających na terenie kraju.

    Nie widzę byś płacił ekstra. Operator tylko nie daje Ci upustu na używanie
    ambitniejszych kodowań w których możesz te swoje znaki narodowe kodować.

  • 167. Data: 2014-07-12 15:20:06
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-09 23:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Wybacz, ale Twoje kompleksy to juz musisz leczyc gdzies indziej...
    > Skoro nawet w miedzynarodowym systemie sms znalazłes cos antypolskiego...

    Naprawdę zaczynam sie martwić o twoje zdrowie psychiczne. Pozostaje cień
    nadziei że ta ciągła twoja euforia to tylko taka usenetowa poza, a w
    rzeczywistości jesteś w stanie dostrzec że jednak nie żyjesz w raju.

    I owszem - znalazłem, ale nie w międzynarodowym systemie a u narodowych
    operatorów telefonii komórkowej.

  • 168. Data: 2014-07-12 15:21:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 12 Jul 2014 11:16:31 +0200, Trybun napisał(a):

    > Jednak każą za to sobie ekstra płacić. W czym problem? - ano tylko w
    > dobrej lub złej woli operatorów działających na terenie kraju.

    Raczej braku dobrej woli. Oczywiscie mogliby sie zapisac do
    odpowiednich gremiow, zaproponowac stosowne poprawki/rozszerzenia do
    norm, przeforsowac, wymusic na dostawcach telefony realizujace nowe
    normy ... tylko po co ? Zebys im zaplacil mniej ?

    J.

  • 169. Data: 2014-07-12 15:26:15
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-10 23:22, Piotr Karocki pisze:
    > Potrafimy.
    > Tylko ten nasz wymyslony telefon musialby dzialac takze poza granicami
    > Polski, no i w Polsce dobrze by bylo gdyby dzialaly telefony wszystkie, a
    > nie tylko specjalnie dla Polski produkowane.

    Jednak to nie telefon jest winien. Skoro można używać narodowych
    słowników to operator spokojnie może sobie odpuścić tą dyskryminację
    niektórych użytkowników.

  • 170. Data: 2014-07-12 15:32:51
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-09 23:01, Budzik pisze:
    > Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Zdecydowanie masz zbyt małą wiedze aby dyskutowac merytorycznie.
    >
    > Ale odpowiedzią na twoje problemy jest: mail...

    A tak właściwie to o czym ty chcesz dyskutować?, ja na dyskusję o
    kodowaniach się nie piszę..

    Żadnych środków zastępczych.