  • Data: 2012-06-13 07:56:26
    Temat: Re: Znak drogowy
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, 13 June 2012 06:51:49 UTC+2, MadMan wrote:

    > No doobraa, chodziło mi o wariant E-20. Pasuje?

    Dziękuję za wyjaśnienia. Zastanawia mnie jednak kryterium stosowania tego znaku na
    drodze ekspresowej. Na S6 oznaczone są tak na pewno dwa węzły (Kwiatkowskiego
    (niedługo zmieni nazwę na Gdynia Port) oraz Gdańsk Południe). Możliwe że są jeszcze
    na jednym (Karczemki), ale nie pamiętam dokładnie. Na innych zjazdach tych znaków nie
    ma. Nie wydaje mi się aby kryterium była pełna bezkolizyjność zjazdu (bo np. węzeł
    przy Osowej jest w pełni bezkolizyjny, a znaku nie ma). Ktoś mnie może jeszcze w tym
    temacie oświecić?

    AdamK