  • 31. Data: 2016-05-05 20:02:18
    Temat: Re: Znak T30h
    Od: masti <g...@t...hell>

    1...@2...195337.invalid wrote:

    > masti w

    czy wtedy musimy zostawic min 1.5, czy mozemy stanac tak, ze zostanie np. ~metr dla
    pieszych?

    > Ja rozumiem, ale ty zawsze możesz swoja wykładnie tego artykułu przedstawić:
    >
    > Art. 5. 1. Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze są
    > obowiązani stosować się do poleceń i sygnałów dawanych przez osoby kierujące
    > ruchem lub uprawnione do jego kontroli, sygnałów świetlnych oraz znaków
    > drogowych, nawet wówczas, gdy z przepisów ustawy wynika inny sposób
    > zachowania niż nakazany przez te osoby, sygnały świetlne lub znaki drogowe

    i w jaki sposób wywiodłeś z tego, że możesz nie zachować 1.5m?
    bo ten znak w żaden sposób nie nakazuje Ci wjechać na chodnik

    > O i nie wskazał, bo nie ma takowego...

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 32. Data: 2016-05-05 20:13:24
    Od: masti <g...@t...hell>

    6...@8...201349.invalid wrote:

    > masti w

    czy wtedy musimy zostawic min 1.5, czy mozemy stanac tak, ze zostanie np. ~metr dla
    pieszych?

    > Owszem, D-18 z tabliczką T-30 jak na zdjęciu
    > <https://goo.gl/maps/XSbnTBCfY2M2> pokazuje jedyny słuszny sposób
    > parkowania, a więc nakazuje prawymi kołami stać poza jezdnią.
    >
    > To, że ty błędnie uważasz, że to jest chodnik, to twój problem.

    mówisz, że chodnik automagicznie przestał być chodnikiem?

    > Dzięki mistrzu, czyli znak pionowy wystarcza.

    gadasz sam ze sobą?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 33. Data: 2016-05-05 20:13:49
    Od: <6...@8...201349.invalid> (Tom N)

    masti w

    --
    'Tom N'

  • 34. Data: 2016-05-05 20:25:44
    Od: <5...@3...202544.invalid> (Tom N)

    masti w

    czy wtedy musimy zostawic min 1.5, czy mozemy stanac tak, ze zostanie np. ~metr dla
    pieszych?

    > mówisz, że chodnik automagicznie przestał być chodnikiem?

    chodnik - część drogi przeznaczoną do ruchu pieszych;

    to definicja z PoRD,

    Znak D-18 ,,parking" oznacza miejsce przeznaczone
    na postój pojazdów

    to z rozporządzenia o znakach.

    W skrócie" coś co bez znaku D-18 było chodnikiem, przez ten znak (w
    połączeniu z jego integralna cześcią w postaci tabliczki T-30) stało sie
    miejscem przeznaczonym na postój pojazdów. Ale zawsze możesz konstruktywna
    krytykę napisać, tylko czy potrafisz...

    Nie umiesz ciąć cytatów mistrzu?

    --
    'Tom N'

  • 35. Data: 2016-05-05 20:32:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    5...@3...202544.invalid wrote:

    > Nie umiesz ciąć cytatów mistrzu?

    powiedział gość cytujący kilkadziesiąt wierszy

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 36. Data: 2016-05-05 20:49:08
    Od: <9...@5...204908.invalid> (Tom N)

    masti

> [...]

    > <https://goo.gl/maps/XSbnTBCfY2M2> pokazuje jedyny słuszny sposób
    > parkowania, a więc nakazuje prawymi kołami stać poza jezdnią.

    Cos merytorycznie masz do napisania masciaczku?

    --
    'Tom N'

  • 37. Data: 2016-05-05 20:50:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    9...@5...204908.invalid wrote:

    > masti

    > Cos merytorycznie masz do napisania masciaczku?

    skończyły się argumenty zaczynamy adpersony?

    to jak znalazłeś ten artykuł, który pozwala nie zachować 1.5m?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 38. Data: 2016-05-05 20:54:59
    Od: "Danekol" <w...@o...lw>

    Użytkownik "Tom N" <8...@2...180155.invalid> napisał w wiadomości
    d.160505.invalid...

    > Tak? Ale masz wsparcie tej tezy i argumenty przeciw art. 5.1 PoRD...

    Rozpedziłeś się za bardzo. Trzeba było najpierw sprawdzić co oznacza
    tabliczka T-30. Gdybyś sprawdził to bys się przekonał, że T-30 dotyczy
    czego innego i nie ma nic wspólnego z szerokością 1,5 m.

    > Tyle że znak D-18 wraz z tabliczka T-20 zmienia coś co było chodnikiem w
    > miejsce przeznaczone na postój pojazdów, i można o 1.5 m zapomnieć, bule
    > stać jak na tabliczce...
    >
    > 'Tom N'

    Wiesz, że gdzieś dzwoni, ale nie wiesz w którym kościele
    i piszesz bzdury.
    Nie można zapominac o 1,5 m wolnego. Ten przepis obowiazuje.
    Zobacz co oznacza T-30, bo widac, że zapomniałeś.

  • 39. Data: 2016-05-05 21:06:09
    Od: <4...@5...210609.invalid> (Tom N)

    Danekol w

    > Rozpedziłeś się za bardzo. Trzeba było najpierw sprawdzić co oznacza
    > tabliczka T-30.

    Umieszczona pod znakiem D-18 tabliczka T-30
    wskazuje sposób ustawienia pojazdu wzgl´dem kraw
    ´dzi jezdni oznaczonej na tabliczce barwa szara oraz
    ˝e miejsce jest przeznaczone dla pojazdów samochodowych
    o dopuszczalnej masie ca?kowitej nieprzekraczajacej
    2,5 t.

    > Gdybyś sprawdził to bys się przekonał, że T-30 dotyczy
    > czego innego i nie ma nic wspólnego z szerokością 1,5 m.

    Oczywiście, ze nie ma nic wspólnego z 1,5 m szerokości chodnika, bo tam
    znakiem D-18 wraz z tabliczką zostało prawnie ustanowione miejsce do postoju
    pojazdów

    > Wiesz, że gdzieś dzwoni, ale nie wiesz w którym kościele
    > i piszesz bzdury.
    > Nie można zapominac o 1,5 m wolnego. Ten przepis obowiazuje.
    > Zobacz co oznacza T-30, bo widac, że zapomniałeś.

    Czekam pilnie na wyjaśnienia, zwłaszcza na argumenty potwierdzające, że
    pisze bzdury... A może byłbys łaskaw podac imie i nazwisko i powtórzyć to
    samo.

    --
    'Tom N'

  • 40. Data: 2016-05-05 21:08:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    4...@5...210609.invalid wrote:

> [...]
    > ˝e miejsce jest przeznaczone dla pojazdów samochodowych
    > o dopuszczalnej masie ca?kowitej nieprzekraczajacej

    no i?

    > Oczywiście, ze nie ma nic wspólnego z 1,5 m szerokości chodnika, bo tam
    > znakiem D-18 wraz z tabliczką zostało prawnie ustanowione miejsce do postoju
    > pojazdów

    i gdzie jest napisane, że możesz stanąć na całym chodniku?

    > Czekam pilnie na wyjaśnienia, zwłaszcza na argumenty potwierdzające, że
    > pisze bzdury... A może byłbys łaskaw podac imie i nazwisko i powtórzyć to
    > samo.

    napisał facet z losowym nickiem

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?