  • 21. Data: 2016-05-05 09:16:38
    Temat: Re: Znak T30h
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Monday, April 18, 2016 at 6:01:24 PM UTC+2, Tom N wrote:

    > Znaki są "ponad" przepisami ogólnymi. Jeszcze jakieś "mądre" pytania?

    no ;)
    Zalozmy, ze chodnik ma 2m i mamy parkowac kolami jednego boku na chodniku, czy wtedy
    musimy zostawic min 1.5, czy mozemy stanac tak, ze zostanie np. ~metr dla pieszych?

    WS

  • 22. Data: 2016-05-05 10:24:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    WS wrote:

> [...]
    wtedy musimy zostawic min 1.5, czy mozemy stanac tak, ze zostanie np. ~metr dla

    oczywiście, że musisz zostawić 1.5m. Chyba, że byłaby np. linia
    wyznaczająca granicę parkowania. To wtedy jest problem zarządcy drogi a
    nie twój.

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 23. Data: 2016-05-05 10:43:29
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Thursday, May 5, 2016 at 10:27:38 AM UTC+2, masti wrote:

> [...]
    > >
    > oczywiście, że musisz zostawić 1.5m. Chyba, że byłaby np. linia
    > wyznaczająca granicę parkowania. To wtedy jest problem zarządcy drogi a

    czyli reasumujac:
    jesli chodnik ma 1.5m (lub mniej), to znak znosi nakaz pozostawiania 1.5m i mozna
    stanac jak sie chce (jak na fotce ze street view), ale jesli ma 1.60, to mozna tylko
    delikatnie na krawezniku stawac ;) (zeby 1.5 zostalo)

    WS

    :)

  • 24. Data: 2016-05-05 16:13:47
    Od: "Danekol" <w...@o...lw>

    ps.com...

    =============
[...]

    ==========
    Nie. Znak nie znosi nakazu.
    Jeżeli chodnik ma 1,5 m lub mniej to lusterko samochodu
    może "wchodzić" na chodnik nie więcej niż 0,000000001 mm.

  • 25. Data: 2016-05-05 17:54:30
    Od: <4...@...175430.invalid> (Tom N)

    masti w

    wtedy musimy zostawic min 1.5, czy mozemy stanac tak, ze zostanie np. ~metr dla
    pieszych?
    > oczywiście, że musisz zostawić 1.5m.

    Mistrzu, poczytaj art 5.1 PoRD...

    > Chyba, że byłaby np. linia

    Znak pionowy nie wystarcza mistrzu?

    --
    'Tom N'

  • 26. Data: 2016-05-05 18:01:55
    Od: <8...@2...180155.invalid> (Tom N)

    Danekol w

> [...]

    Kolejny specjalista od cytowania... Zamiast wstawić pięć znaków > wstawił
    okoó 20 znaków =

    > Nie. Znak nie znosi nakazu.

    Tak? Ale masz wsparcie tej tezy i argumenty przeciw art. 5.1 PoRD...

    Tyle że znak D-18 wraz z tabliczka T-20 zmienia coś co było chodnikiem w
    miejsce przeznaczone na postój pojazdów, i można o 1.5 m zapomnieć, bule
    stać jak na tabliczce...

    --
    'Tom N'

  • 27. Data: 2016-05-05 19:25:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    4...@...175430.invalid wrote:

    > masti w

    wtedy musimy zostawic min 1.5, czy mozemy stanac tak, ze zostanie np. ~metr dla
    pieszych?

    > Mistrzu, poczytaj art 5.1 PoRD...

    mówisz, że pod znakiem stoi policjant kierujący ruchem?

    > Znak pionowy nie wystarcza mistrzu?

    wkaż artykuł, który mówi, że wystarczy

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 28. Data: 2016-05-05 19:40:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    6...@7...194104.invalid wrote:

    > masti w

    wtedy musimy zostawic min 1.5, czy mozemy stanac tak, ze zostanie np. ~metr dla
    pieszych?

    > Czyli nie czytałeś...
    >
    > Art. 5. 1.[...] nawet wówczas, gdy z przepisów ustawy wynika inny sposób
    > zachowania niż nakazany przez [...] znaki drogowe.

    co z tego, że czytasz jeśli nie rozumiesz.

  • 29. Data: 2016-05-05 19:41:04
    Od: <6...@7...194104.invalid> (Tom N)

    masti w

  • 30. Data: 2016-05-05 19:53:37
    Od: <1...@2...195337.invalid> (Tom N)

    masti w

    wtedy musimy zostawic min 1.5, czy mozemy stanac tak, ze zostanie np. ~metr dla
    pieszych?

    > co z tego, że czytasz jeśli nie rozumiesz.

    Ja rozumiem, ale ty zawsze możesz swoja wykładnie tego artykułu przedstawić:

    Art. 5. 1. Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze są
    obowiązani stosować się do poleceń i sygnałów dawanych przez osoby kierujące
    ruchem lub uprawnione do jego kontroli, sygnałów świetlnych oraz znaków
    drogowych, nawet wówczas, gdy z przepisów ustawy wynika inny sposób
    zachowania niż nakazany przez te osoby, sygnały świetlne lub znaki drogowe

    O i nie wskazał, bo nie ma takowego...

    --
    'Tom N'