  • 1. Data: 2016-04-14 22:08:55
    Temat: Znak T30h
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    postój na chodniku kołami jednego boku pojazdu równolegle do krawężnika dopuszcza
    parkowanie calego pojazdu na chodniku pod warunkiem zostawienia wymaganego miejsca
    dla pieszych. Czy tez nie dopuszcza parkowania calego pojazdu na chodniku bez wzgledu
    na to ze piesi beda mieli tyle ile potrzeba albo i wiecej miejsca niz wynika to z
    minimalnej szerokosci jaka trzeba im zostawic.

  • 2. Data: 2016-04-14 22:30:05
    Temat: Re: Znak T30h
    Od: "Ignacy" <t...@a...hs>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

> [...]
    > pojazdu na chodniku bez wzgledu na to ze piesi beda mieli tyle ile
    > potrzeba albo i wiecej miejsca niz wynika to z minimalnej szerokosci jaka

    A skąd wziąłeś znak T-30h ?
    Poproszę o link.

  • 3. Data: 2016-04-14 22:50:11
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    http://moto.money.pl/znaki-drogowe/tabliczki-do-znak
    ow/t-30h/

  • 4. Data: 2016-04-14 23:16:10
    Od: "Ignacy" <t...@a...hs>

    Uzytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...

    > http://moto.money.pl/znaki-drogowe/tabliczki-do-znak
    ow/t-30h/

    Dzieki.
    Odsylaja do rozporzadzenia.
    W moim rozporzadzeniu nie ma tej tabliczki T-30h.
    O tym postoju pisze w PoRD art. 47, ale szczególy
    trzeba by przeczytac w rozporzadzeniu.

  • 5. Data: 2016-04-14 23:30:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wlasnie dlatego pytam bo moze ktos to przerabial ostatnio i wie.

  • 6. Data: 2016-04-17 23:25:14
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

[...]
    ------------------

    Tak jak na tabliczce. Postój kołami jednego boku.

    neelix

  • 7. Data: 2016-04-17 23:45:48
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To akurat jest logiczne bo inaczej po co bylby taki znak. Chodzi mi raczej o to co w
    sytuacji jak sie ktos nie stosuje do rysunku z tabliczki. Wjedzie calym samochodem na
    chodnik albo nie wjedzie na chodnik. Czesto bywam w miejscu gdzie jest ustawiony taki
    znak. Ja nie musze tam parkowac bo mam parking dla pracownikow. Ale czesto musze
    chodzic obok tych zaparkowanych. I totalna zalamka bo staja tak ze czasami pol metra
    na chodniku zostaje. Kiedys inwalida na wozku jechal. Dojechal dokad mogl, cofnac nie
    mogl i przejechac tez nie mogl. Jakas chora sytuacja i nikt nie reaguje.

  • 8. Data: 2016-04-17 23:54:22
    Od: "Marcin" <h...@a...je>

    Tam moze lezec gwózdz, albo szklo.

  • 9. Data: 2016-04-18 01:00:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Moze ale nie o to chodzi. Niedaleko jest przychodnia rehabilitacyjna. Kustykow do
    oporu. Pewno wiekszosc samochodow to samochody kustykow. Rotacja tez tam duza.
    Idiotyczne jest to ze jak by stawiali jak na znaku to by nic na tym nie tracili. A
    tak innym utrudniaja zycie. Bo to ze sobie utrudniaja mi wisi i powiewa.

  • 10. Data: 2016-04-18 10:38:25
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Uzytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...
[...]

    Jesli wjedzie caly to lamie prawo. Kolami 1 boku zostawiajac minimum 1,5m.

    neelix