  • 51. Data: 2016-05-05 21:38:30
    Temat: Re: Znak T30h
    Od: masti <g...@t...hell>

    5...@4...212746.invalid wrote:

    > masti w

    > Prawie spodziewałem się takiej, ale niejaki masti kolejny raz potwierdził,
    > ze nie umi

    to spojrzyj w watek i sprawdź dlaczego uciekłeś od argumentów do
    adpersonów

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 52. Data: 2016-05-05 21:40:33
    Od: <7...@1...214033.invalid> (Tom N)

    masti w

    > cieniutko, cieniutko.

    Tak, wiem, mastahy się we wrześniu lubują i wszystko inne mają w dupie...

    --
    'Tom N'

  • 53. Data: 2016-05-05 21:40:36
    Od: masti <g...@t...hell>

    7...@1...214033.invalid wrote:

    > masti w

    > Tak, wiem, mastahy się we wrześniu lubują i wszystko inne mają w dupie...

    tylko o dupach umiesz myśleć? To wiele wyjaśnia

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 54. Data: 2016-05-05 21:42:44
    Od: "Danekol" <w...@o...lw>

    Użytkownik "Tom N" <5...@...213127.invalid> napisał w wiadomości
    d.160505.invalid...
    > Danekol w

    > Znak może wyłaczyć przepis -- zrozum to wreszcie

    > Nie podpowiadaj, tylko podaj argumenty. Masz je?

    > Znak D-18 kochany, a tabliczka jest jego integralna cześcią.
    >
    > 'Tom N'

    Sam zacytowałeś tu art 5.1, więc przeczytaj go jeszcze raz.

    Art. 5. 1. Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze są
    obowiązani stosować się do poleceń i sygnałów dawanych przez osoby kierujące
    ruchem lub uprawnione do jego kontroli, sygnałów świetlnych oraz znaków
    drogowych, nawet wówczas, gdy z przepisów ustawy wynika INNY SPOSÓB
    ZACHOWANIA niż nakazany przez te osoby, sygnały świetlne lub znaki drogowe

    Znak D-18 T-30 nie oznacza INNEGO SPOSOBU ZACHOWANIA
    w odniesieniu do przepisu 1,5 mtr wolnego chodnika.
    Wiec znak D-18 T-30 niczego nie unieważnia, bo dotyczy czego innego.

  • 55. Data: 2016-05-05 21:52:50
    Od: <5...@2...215250.invalid> (Tom N)

    Danekol w

    > Użytkownik "Tom N" <5...@...213127.invalid> napisał w wiadomości
    d.160505.invalid...

    > Sam zacytowałeś tu art 5.1, więc przeczytaj go jeszcze raz.

    No czytam:

> [...]
    > ZACHOWANIA niż nakazany przez [...] znaki drogowe

    > Znak D-18 T-30 nie oznacza INNEGO SPOSOBU ZACHOWANIA

    Dokładnie oznacza w jaki sposób pojazd ma zostać "zaparkowany"
    Bez tego znaku mógłby zaparkować na podstawie przepisów i jednym z nich
    byłby ten o 1,5 m

    Dlaczego uważasz inaczej?

    > w odniesieniu do przepisu 1,5 mtr wolnego chodnika.

    Owszem, miejsce postojowe nie jest chodnikiem, jeżeli jest zajęte przez
    zaparkowany pojazd

    > Wiec znak D-18 T-30 niczego nie unieważnia, bo dotyczy czego innego.

    Czego? Napiszesz wreszcie?

    --
    'Tom N'

  • 56. Data: 2016-05-05 21:55:32
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Tom N"

    Czekam pilnie na wyjaśnienia, zwłaszcza na argumenty potwierdzające, że
    pisze bzdury... A może byłbys łaskaw podac imie i nazwisko i powtórzyć to
    samo.
    ---
    Jan Osik "To samo"

  • 57. Data: 2016-05-05 21:56:05
    Od: <1...@2...215605.invalid> (Tom N)

    masti w

    > to spojrzyj w watek i sprawdź dlaczego

    Dlaczego masti tak napisał, i nie uzasadnił do tej pory...
    "co z tego, że czytasz jeśli nie rozumiesz."

    No i było z twojej strony pa...

    Pa gamoniu!

    --
    'Tom N'

  • 58. Data: 2016-05-05 23:24:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    1...@2...215605.invalid wrote:

    > Dlaczego masti tak napisał, i nie uzasadnił do tej pory...
    > "co z tego, że czytasz jeśli nie rozumiesz."

    jak na razie twoje uzasadnienie sprowadza się do tupania nózką.

    > No i było z twojej strony pa...
    >
    > Pa gamoniu!

    tnij cytaty

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 59. Data: 2016-05-06 09:51:11
    Od: "Danekol" <w...@o...lw>

    Użytkownik "Tom N" <5...@2...215250.invalid> napisał w wiadomości
    d.160505.invalid...
> [...]

    > Dokładnie oznacza w jaki sposób pojazd ma zostać "zaparkowany"
    > Bez tego znaku mógłby zaparkować na podstawie przepisów i jednym z nich

    Nigdzie nie napisałem, że uważam inaczej.

    > Czego? Napiszesz wreszcie?
    >
    > 'Tom N'

    Przecież już sam zacytowałeś opis D-18 T-30. Wróć do niego, przeczytaj
    i może będziesz wiedział czego dotyczy.

  • 60. Data: 2016-05-06 13:56:23
    Temat: Re: Znak T-30h. Ma być 1,5 mtr wolnego chodnika.
    Od: "Danekol" <w...@o...lw>

    d.160418.invalid...
    ups.com>:

    > Znaki są "ponad" przepisami ogólnymi. Jeszcze jakieś "mądre" pytania?
    >
    > 'Tom N'

    Bzdury wypisujesz.
    Znaki są "ponad" przepisami ogólnymi, ale nie w przypadku tego wątku. Są
    "ponad" tylko
    wtedy, gdy :
    "gdy z przepisów ustawy wynika INNY SPOSÓB ZACHOWANIA niż nakazany
    przez te osoby, sygnały świetlne lub znaki drogowe". art. 5.1 PoRD.

    W sytuacji z wątku należy stosować się do nakazu zachowania 1,5 mtr wolnego
    chodnika.