  • 1. Data: 2011-07-06 10:23:54
    Temat: Znajdź ziarenko prawdy :)
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    "Jeżeli szukasz innego rozmiaru, koloru lub modelu SHOEI sprawdź inne moje
    aukcje!
    UWAGA!!! Ostrzegam przed zakupem tańszych kasków SHOEI ,które są oferowane
    na Allegro. Są to kaski sprowadzone z USA lub JAPONII. Nie posiadają
    europejskiej homologacji, są wyprodukowane na inny kształt głowy ,dlatego
    nie leżą tak jak europejskie, są cięższe i nie mają gwarancji ani serwisu w
    Europie."

    Proszę o wytłumaczenie, czemu mają służyć takie "rewelacje" ?
    Amerykanin, czy Japończyk to Neandertalczyk z wysuniętą potylicą ?
    Pozdrawiam !
    WOJO

  • 2. Data: 2011-07-06 13:20:34
    Temat: Re: Znajdź ziarenko prawdy :)
    Od: neuro <n...@g...com>

    On Jul 6, 12:23 pm, "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> wrote:

    > Proszę o wytłumaczenie, czemu mają służyć takie "rewelacje" ?
    > Amerykanin, czy Japończyk to Neandertalczyk z wysuniętą potylicą ?

    Przestań bredzić. Rozmiarówka SHOEI na USA jest inna i nie ma tu
    żadnej dyskusji. Organoleptycznie porównywałem po zakupie kumpla za
    oceanem i rzeczywiśce są to różne rozmiary.
    Dorabianie ideologii jest tu niepotrzebne.

    p.

  • 3. Data: 2011-07-06 13:59:35
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2011-07-06 15:20, neuro wrote:
    ysuniętą potylicą ?

    > Przestań bredzić. Rozmiarówka SHOEI na USA jest inna i nie ma tu
    > żadnej dyskusji. Organoleptycznie porównywałem po zakupie kumpla za
    > oceanem i rzeczywiśce są to różne rozmiary.
    > Dorabianie ideologii jest tu niepotrzebne.

    Tak z ciekawosci zapytam, czy moto na rynek USA ma bardziej trwała
    kanape, bardziej odporna na "wysiedzenie" i amorki o innej
    charakterystyce ? Powaznie pytam, bez ironii.

  • 4. Data: 2011-07-06 17:49:21
    Od: "Marcin" <f...@g...pl>

    >i nie mają
    > gwarancji ani serwisu w Europie."

    No i nie mają homologacji. A domyślasz się co na to ubezpieczyciel, gdy po
    szkodzie pokażesz kask bez homologacji?

  • 5. Data: 2011-07-06 18:00:28
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-07-06 19:49, Marcin pisze:

    > No i nie mają homologacji. A domyślasz się co na to ubezpieczyciel, gdy po
    > szkodzie pokażesz kask bez homologacji?

    hmmmm... A oni na to nic ? Naklejke z homologacja mozna zerwac a szmatke
    przy pasku odciac bo uwiera i nikt z tego powodu nie robi afery. Mam
    kilka kaskow i na zadnym nie ma na stale wybitej cechy Exx. Jest
    naklejka i metka. Nic wiecej. Jesli sie ktos uprze to zawsze mozna
    udowodnic iz ten kask jest sprzedawany w Europie jako homologowany.
    Generalnie caly cytowany tekst to belkot sprzedawcy zachwalajacego swoj
    towar.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 6. Data: 2011-07-06 18:24:21
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-07-06 12:23, WOJO pisze:
    "Nie kupuj u innych kupuj u mnie" i tyle.
    podobnie w np Nokii telefon własnej produkcji ale z rynku azjatyckiego
    traktowali jako podróbkę.
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 7. Data: 2011-07-06 19:47:16
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Kuczu"
    hmmmm... A oni na to nic ? Naklejke z homologacja mozna zerwac a szmatke
    przy pasku odciac bo uwiera i nikt z tego powodu nie robi afery.

    Aha ale to nie spowoduje homologowania tych rzeczy
    Co nie zmienia faktu ze te homologacje to jedna wielka sciema urzedasow

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 8. Data: 2011-07-06 20:33:47
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-07-06 21:47, Tytus z domQ pisze:
> [...]
    >
    > Aha ale to nie spowoduje homologowania tych rzeczy
    > Co nie zmienia faktu ze te homologacje to jedna wielka sciema urzedasow

    Ale mi tego nie tlumacz. Swego czasu mialem problem z V-Rodem. Ten z USA
    mial klosz tylnej lampy z napisem DOT/SAE i Niemce nie chcieli dac na to
    TUV. Identyczny klosz ze znaczkiem E-costam strasznie ich uszczesliwil.
    Oprocz napisu klosze byly absolutnie identyczne.

  • 9. Data: 2011-07-06 21:27:33
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-07-06 20:00:28 +0200, Kuczu <q...@g...com> said:

    > Jesli sie ktos uprze to zawsze mozna udowodnic iz ten kask jest
    > sprzedawany w Europie jako homologowany.

    Akurat w przypadku niekiedy Szuja może być ciężko.

    X-Spirit II w USA jest zwany X-Twelve
    XR1100 to RF1100
    hamerykancki ST-Cruz nie jest oferowany w Europie, jest nieco inny S-20.
    Te same nazwy mają Qwest, Hornet-DS, Multitec, VFX-W.

    de Fresz

  • 10. Data: 2011-07-07 06:29:18
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    Dorabianie ideologii jest tu niepotrzebne.

    Nie dorabiam ideologii. Zwyczajnie zastanawia mnie różnica w cenach rzędu
    33%. Jeżeli mam dopłacać, to chcę wiedzieć, ze warto to zrobić.
    Na chwilę obecną nie jestem przekonany, że warto taki zakup wykonać w
    Polsce...
    Homologacja do szczęścia mi jest niepotrzebna, pinlock pewnie się przyda,
    zmienię szybę w razie potrzeby.
    Pozdrawiam !
    WOJO