  • 31. Data: 2009-09-23 18:54:21
    Temat: Re: Zmory-motory
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    (pj) pisze:

    > Otóż to! Może J.E. Cezary Minister Grabarczyk kogoś by wysłał na tę
    > debatę...?

    skoro we warszawie, to choćby ktoś z ZDM. sekretarka chociaż. do notowania.

    --
    - gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 32. Data: 2009-09-23 23:02:55
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 23.09.2009 WITO <w...@g...com> napisał/a:
    > Ręce opadają. Dzisiejsza polityka.
    >
    > http://www.polityka.pl/zmory-motory/Lead33,933,30264
    0,18/

    Jak czytam takie pierdoły to zawsze się zastanawiam i nie mogę skumać ło
    so się rozchodzi. Sam jeżdżę prawie codziennie po mieście i raczej
    niemało. Codziennie jak jest pogoda, i sezon, widzę całkiem sporo
    motocykli. Jak pogoda kiepska, bywa że nie widzę żadnego motocykla na
    drodze.

    Ale do rzeczy, Po 22 jechałem niewiele może razy, jak skądś później
    wracałem, albo pojechałem do nocnego, czy apteki po coś.

    Parę razy widziałem na drodze ekipę latającą wieczorami, z czego 2~3
    poleciało kawałek na gumie, kilku pojechało całkiem zwyczajnie, a paru
    ostatnich starało się za wszelką cenę jakimś cudem nie wyjebać i
    jednocześnie nie zgubić zupełnie. Większość ryczała, może nawet wszyscy.

    I ciągle nie rozumiem gdzie ten problem, że jeżdżę ja i inni do roboty?
    Czy że paru kolesi ryczy sobie po nocach, jeżdżąc w kółko co szerszymi
    ulicami.

    Jak ci ryczący to problem i takie zagrożenie (jak dla mnie to jedynie
    słuchu i spokoju). To wystarczy ze 2 sprawne ekipy w radiowozach i
    w ciągu paru tygodni powinni problem rozwiązać, czyniąc wieczorne
    ryczenie wyjątkowo uciążliwym dla ryczących.

    Jeśli zaś to że sobie objeżdżam korki i parkuję gdzie popadnie, jest
    takie uciążliwe dla kogoś, to niech stara się zmienić prawo i wtedy będę
    stał z innymi, ale w aucie.

    Czytanie takich tekstów w gazetach, czy słuchanie w innych mediach
    przyprawia mnie o coraz większe obrzydzenie. Propagowany jest stereotyp
    jeżdżącego motocyklem jako szukającego śmierci przygłupa który zapewne
    jeszcze skrzywdzi na różne sposoby bliżej nieokreśloną ilość niewinnych
    osób. Gdyby w ten sposób media opisywały ludzi należących do jakiejś
    mniejszości sprawa trafiła by zapewne do sądu. Nie można napisać
    czy powiedzieć o kimś że jest samobójcą czy mordercą dlatego że
    jakoś tam wygląda, czy w coś wierzy, ale dlatego że jeździ motocyklem
    już tak. Szczytem głupoty są wypowiedzi zaangażowanych motocyklistów,
    którzy potrafią w mediach powiedzieć że tak to ci na plastikach, czy
    enduro są źli i pojebani i wszystkiemu winni. Żaden zaś dziennikarz nie
    zapyta policjanta dlaczego nie potrafią zatrzymać kilku kolesi którzy
    ryczą codziennie wieczorem w tym samym miejscu. I o ile łamią przepisy
    dać im mandat, zatrzymać dowód czy co tam jeszcze.

    W końcu od tego są i za to im się podobno płaci, do tego też dostają
    różne zabawki.

    Jest sezon, także "ogórkowy" stąd coroczny wykwit głupoty w mediach,
    jednak z roku na rok jest coraz gorzej i utrwalenie tego stereotypu w
    końcu kopnie każdego z nas prędzej czy później.

    Więc może przy okazji następnej akcji warto wspomnieć że to "bezradność"
    czytaj opierdalanie się policji pozwala ryczeć po nocach, czy
    zapierdalać 200 po mieście. A skoro można i da się, to dlaczego nie?

    "Sejem" się nie da na gumie, ani dwieście, ale poryczeć się da i takie
    SC 0,9 z wydechem z rynny widuję na ulicy. Bo skoro nikt za to nawet
    nie pogrozi palcem, to znaczy że jest ok.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 33. Data: 2009-09-24 04:59:48
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    kakmar pisze:
> [...]

    > czytaj opierdalanie się policji pozwala ryczeć po nocach, czy
    > zapierdalać 200 po mieście. A skoro można i da się, to dlaczego nie?

    właśnie... oni mają akcję. a nie powinni mieć żadnych akcji. oni mają
    psi obowiązek patrolowania i wyłapywania. ale wiesz, jak jest akcja, to
    się stoi i czeka, a nie wyszukuje. tak jak z suszarką. stoi i szuka.
    chuj, że ten co jedzie piździesiąt ma komóre przy uchu, czy nie ma
    lewego światła, ważne, że jedzie 50. ba, jedzie lewym pasem, ale 50...

  • 34. Data: 2009-09-24 06:37:37
    Od: "BartekZX9R" <b...@g...com>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości

    > tak! z ONYMI
    No i teraz sie wyjasnilo wezwanie do oddania motocykla na rzecz policji w
    okresie mobilizacji.
    Trza uciekac do lasu, tylko gdzie ja jakis fajny las znajde?

    BTW mozesz okreslic bardziej tych onych?
    No i czy bierzemy jencow?

    --
    Bartek w stanie
    Blue9'99

  • 35. Data: 2009-09-24 07:06:10
    Od: n...@s...com

    On Thu, 24 Sep 2009 08:37:37 +0200, "BartekZX9R"
    <b...@g...com> wrote:

    >Trza uciekac do lasu, tylko gdzie ja jakis fajny las znajde?

    U nas jest calkiem duzy las

    krzyzy

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 36. Data: 2009-09-24 09:33:36
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > Papiez umar.

    Znowu ? Perpetuum mobile cholera.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 37. Data: 2009-09-24 09:34:32
    Od: Magic <m...@w...pl>

    n...@s...com pisze:

    > Z policja, straza miejska, babciami na pasach
    > Jest tyle grup do pojednan.

    To ja poprosze ze studentkami.

  • 38. Data: 2009-09-24 09:40:10
    Od: n...@s...com

    On Thu, 24 Sep 2009 11:34:32 +0200, Magic <m...@w...pl>
    wrote:

    >To ja poprosze ze studentkami.

    No problem, w koncu studentki trzeciego wieku tez powinny miec cos od
    zycia!

    pozdr
    newrom ><>

  • 39. Data: 2009-09-24 10:52:10
    Od: Magic <m...@w...pl>

    n...@s...com pisze:

    > No problem, w koncu studentki trzeciego wieku

    Ja mówiłem o dziennych a nie zaocznych.

  • 40. Data: 2009-09-24 14:01:49
    Od: Zefir <zefir77@spamerzy_precz_o2.pl>

    Dnia 24-09-2009 o 12:52:10 Magic <m...@w...pl> napisał(a):

    > Ja mówiłem o dziennych a nie zaocznych.

    No to studentki z polibudy, z "mechaniki i budowy maszyn". :P

    --
    Pzdr.
    Zefir