  • 11. Data: 2004-08-30 21:02:55
    Temat: Re: Zmiany w Neostradzie.
    Od: "Pan Staszek" <o...@h...com>

    > Ci sami co kupują głosniki 1000W PMPO i 5W RMS, monitory CRT 19"
    > 1024x768@75hz, tanie PSU 450W (w rzeczywistosci 250W), skanery
    > 2400dpi interpolowane do 9600 ale bez podanej gęstości optycznej...
    > Buty "Adidas" z miesięczną gwarancją itd. itp.

    Czyli 70% naszego niedouczonego, zasciankowego spoleczenstwa
    BTW mozna dac internet 10Mbps z limitem 5GB i wsrod dresikow zapanuje moda
    na hipersuperpaler neostrade 10000.

    Be trendy baby, be trendy.

    --
    Onan Barbarzynca

  • 12. Data: 2004-08-30 21:03:32
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 30 sierpień 2004 roku,
    kiedy to epsilon posłał(a) w świat wiadomość

    > Tak duza firma robi mase analiz zanim wprowadzi nowy produkt na rynek, wiec
    > jest to naprawde ciekawe - kto w domysle ma sie na to lacze skusic?

    Nikt.
    IMHO to pozycja w cenniku, która ma pomóc w promocji nowej oferty DSLa.

    Janusz - Vahanara
    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 13. Data: 2004-08-30 21:22:18
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Tomasz Torcz <z...@i...-spamu.nie.chce-.pl> napisał(a):
    > I co z tego? Większości one nie dotyczą. Zresztą w cywilizowanym
    > świecie usługi ADSL do użytku domowego są z limitami i ludzie jakoś
    > żyją.

    Ale ja z tym wcale nie chciałem dyskutować. Chciałem tylko zwrócić uwagę, że
    tepsa w tym wypadku nie tylko daje (większa przepustowość) ale i zabiera
    (wprowadza ograniczenia). A że jakoś żyją - na modemach też jakoś żyli.

    --
    Grzegorz Niemirowski, www.grzegorz.net
    OE PowerTool 3.1.5 http://www.oept.it-faq.pl/

  • 14. Data: 2004-08-30 21:35:45
    Od: Gilder <g...@u...to.interia.wytnij.pl.to.tez>

    Dnia 2004-08-30 23:03, Użytkownik Janusz - Vahanara napisał:
    > Nastał nam piękny 30 sierpień 2004 roku,
    > kiedy to epsilon posłał(a) w świat wiadomość

    > Nikt.
    > IMHO to pozycja w cenniku, która ma pomóc w promocji nowej oferty DSLa.

    Też mi się tak wydaje, w końcu neostradowicze już zapłacili przez 2 lata
    tepsie taką kasiore że im się wszystkie urządzonka zwróciły,
    infrastrukture ulepszyli, więce teraz czas zmuszać ludzi do korzystania
    z lepszych(droższych) rozwiązań bo przecież skoro kura jest
    przystosowana do znoszenia 500 tyś jajek to czemu one maja się
    sprzedawać za 150 zł jak mogą za 250-450 zł.

  • 15. Data: 2004-08-30 22:28:11
    Od: "Jakub Zukowski" <j...@N...venomski.com>

    Witam,
    > IMHO to pozycja w cenniku, która ma pomóc w promocji nowej oferty DSLa.
    Tragizujecie i wyolbrzymiacie... tp sama sobie podklada swinie... mi ten
    limit by nie przeszkadzal. Jakos wszyscy sie boja tego limitu 5GB a trzeba
    dodac ze internet po wykozystaniu nadal dziala tylko wolniej, wiec to nie
    jest koniec swiata.

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 16. Data: 2004-08-31 04:31:59
    Od: januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>

    epsilon napisał(a):

    > Zastanawia mnie, jak wyglada profil potencjalnego klienta na lacze 1024
    > kbit, z 5GB limitem. Klient taki kupujac to lacze za grube, jak by nie bylo,
    > pieniadze na pewno nie robi tego po to, zeby mu sie poczta sciagala 5 sekund
    > zamiast 10...

    Jakie kuffa "grube pieniadze"? Czy Ty tez cierpisz na manie ssania znana tez
    pod nazwa syndrom ssacza? Polega to krotko mowiac na stalym sciaganiu
    czegokolwiek, dla zasady jednynie...

    j.

  • 17. Data: 2004-08-31 04:33:41
    Od: januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>

    Rafal Rabczuk napisał(a):

    > niemcy : !!! operator wolniejszego lacza(128) daje 1Gb na miesiac !!

    Zobacz tu: http://www2.service.t-online.de/dyn/c/15/04/59/15045
    94.html

    j.

  • 18. Data: 2004-08-31 08:05:18
    Od: epsilon <e...@d...art.pl>

    januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyc
    iac.irc.pl> wrote:

    > Jakie kuffa "grube pieniadze"? Czy Ty tez cierpisz na manie ssania znana tez
    > pod nazwa syndrom ssacza? Polega to krotko mowiac na stalym sciaganiu
    > czegokolwiek, dla zasady jednynie...

    150zl to jest duza suma dla koncowego klienta. Nie tylko jak na dostep do
    sieci na takich zasadach, ale takze obiektywnie.

    Nie wiem skad personalne przytyki o syndromie ssacza, nie badzmy dziecinni.
    Lacze o wspomnianej predkosci z powodzeniem mozna w domu zastosowac do
    rzeczy innych niz sciaganie "czegokolwiek dla zasady jedynie". Jesli pani
    Jola skrecajac w domu dlugopisy lubi sobie posluchac radia online, dajmy na
    to 64 kbit przez 6h dziennie, to wypyka swoj cudowny limit w nieco mniej niz
    miesiac. Mozna wiec to z latwoscia uczynic, nie robiac praktycznie nic, a
    juz na pewno nic zwiazanego z "mania ssania". Ale nie potrzeba do tego celu
    1mbita, i stad bylo moje pytanie.

    Przychylam sie do wersji "nikt", to chyba najrozsadniejsza odpowiedz :)

    +e
    --
    Yeah, yo mama dresses you funny and you need a mouse to delete files.

  • 19. Data: 2004-08-31 08:12:36
    Temat: A mi się tam nowa neo podoba (było.Re: Zmiany w Neostradzie.)
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Można by rzecz NARESZCIE, TPSA zaczęła porządkować rynek usług
    dostępowych, czyli:

    neostrada dla klientów indywidualnych
    InternetDSL dla małych sieci lokalnych oraz firm
    Polpak dla większych sieci lokalnych i większych firm

    Polskie realia wskazują że wpisywanie czegokolwiek z regulamin (zakaz
    udostepniania poza lokal pod groźbą kary) w przypadku klientów
    indywidualnych na niewiele się zdaje i trzeba wymyślić coś innego.
    Takim pomysłem są wprowadzane od jutra limity transferu.

    Klientowi indywidualnemu (z wyjątkiem ssaczy, ale ci zawsze będą
    biadolić że im źle) 5GB powinno starczyć, zwłaszcza w pakiecie 128,
    zaś jak ktoś chce bez limitu (sieć, namiętny ssacz) to może skorzystać
    z droższej usługi InternetDSL dostępnej wszędzie tam gdzie neostrada.

    Do tej pory uczciwi klienci (biorący InternetDSLa bo poza lokal neo
    udostępniać nie wolno) źle wychodzili na swojej uczciwości bo sąsiad
    brał neo, podłaczał pół osiedla i się śmiał. Teraz tak nie będzie a
    technologia sama przypiłuje tych co łamią regulamin.

    --
    futszaK
    598339018 887233199

  • 20. Data: 2004-08-31 08:26:30
    Od: januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>

    epsilon napisał(a):

    > 150zl to jest duza suma dla koncowego klienta. Nie tylko jak na dostep do
    > sieci na takich zasadach, ale takze obiektywnie.

    Obiektywnie? Obiektywnie jezeli kogos nie stac to nie musi korzystac.

    j.