  • From: futszaK <f...@p...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: A mi się tam nowa neo podoba (było.Re: Zmiany w Neostradzie.)
    Date: Tue, 31 Aug 2004 10:12:36 +0200

    Można by rzecz NARESZCIE, TPSA zaczęła porządkować rynek usług
    dostępowych, czyli:

    neostrada dla klientów indywidualnych
    InternetDSL dla małych sieci lokalnych oraz firm
    Polpak dla większych sieci lokalnych i większych firm

    Polskie realia wskazują że wpisywanie czegokolwiek z regulamin (zakaz
    udostepniania poza lokal pod groźbą kary) w przypadku klientów
    indywidualnych na niewiele się zdaje i trzeba wymyślić coś innego.
    Takim pomysłem są wprowadzane od jutra limity transferu.

    Klientowi indywidualnemu (z wyjątkiem ssaczy, ale ci zawsze będą
    biadolić że im źle) 5GB powinno starczyć, zwłaszcza w pakiecie 128,
    zaś jak ktoś chce bez limitu (sieć, namiętny ssacz) to może skorzystać
    z droższej usługi InternetDSL dostępnej wszędzie tam gdzie neostrada.

    Do tej pory uczciwi klienci (biorący InternetDSLa bo poza lokal neo
    udostępniać nie wolno) źle wychodzili na swojej uczciwości bo sąsiad
    brał neo, podłaczał pół osiedla i się śmiał. Teraz tak nie będzie a
    technologia sama przypiłuje tych co łamią regulamin.

    --
    futszaK
    598339018 887233199