  • 1. Data: 2012-12-05 08:11:21
    Temat: Zmiana ubezpieczyciela
    Od: Einstein <e...@o...pl>

    Witam
    Noszę się z zamiarem zmiany ubezpieczyciela dotychczas był to Alianz i
    Benefia, bo wydaje mi się, że jednak ceny są troszkę za wysokie.
    Samochody to Dacia Logan 1.4 benzyna rok 2005 (Alianz - pakiet OC, AC,
    NW - stawka jeszcze do zaakceptowania) oraz Renault Clio 1,2 benzyna
    rok 2001 (Benefia - tutaj składka dość wysoka, pakiet ten sam, podobno
    ta firma ubezpiecza samochody starsze niż 10 lat, poprzednia firma już
    nie podejmowała się ubezpieczenia, chodzi tutaj o Generali). Jakie formy
    zatem wybrać aby nie było problemów w razie jakiejś niespodzianki na
    drodze i aby nie zdarli ze mnie ostatniego grosza. Jakoś nie mam
    przekonania do tzw. agentów ubezpieczeniowych i tym podobnych. Chciałbym
    podjechać do siedziby firmy samochodem i kompleksowo wszystko załatwić.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-12-05 10:42:37
    Temat: Re: Zmiana ubezpieczyciela
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-12-05 08:11, Einstein pisze:
> [...]
    > przekonania do tzw. agentów ubezpieczeniowych i tym podobnych. Chciałbym
    > podjechać do siedziby firmy samochodem i kompleksowo wszystko załatwić.

    No to KRS w dłoń i szukasz siedzib, w czym problem (poza tym, że nie
    każdy ubezpieczyciel ma ochotę pierdolić się z takimi duperelami w
    swojej siedzibie jak ubezpieczenie samochodu). Tak samo myszka w dłoń i
    porównujesz OWU.

    Oczywiście mógłby to za Ciebie zrobić na przykład broker, ale z
    definicji mu nie ufasz ;)

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2012-12-05 11:06:06
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Einstein" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

    Jakie formy
    > zatem wybrać aby nie było problemów w razie jakiejś niespodzianki na
    > drodze i aby nie zdarli ze mnie ostatniego grosza.

    Niestety nie istnieje firma ubezpieczeniowa, która spełniałaby Twoje
    warunki...

  • 4. Data: 2012-12-05 12:17:53
    Od: LEPEK <n...@n...net>

> [...]
    > ta firma ubezpiecza samochody starsze niż 10 lat, poprzednia firma już
    > nie podejmowała się ubezpieczenia, chodzi tutaj o Generali).

    Dziwne.
    Ja mam oba samochody ubezpieczone w Generali na OC/AC/NNW. Starszy to
    kontynuacja. A ten z 2001 ubezpieczałem w tym roku (zmiana z miniAC PZU)
    i nie wybrzydzali. Stawki przez telefon różniły się w porównaniu ze
    stawkami wyliczonymi przez www (na korzyść telefonu). Składki w
    porównaniu z innymi TU (niewiele oferuje AC dla >dziesięciolatków, nawet
    w pakiecie z resztą) dobre.

> [...]
    > przekonania do tzw. agentów ubezpieczeniowych i tym podobnych. Chciałbym
    > podjechać do siedziby firmy samochodem i kompleksowo wszystko załatwić.

    Co do likwidacji szkody, to ci nie pomogę, bo nie korzystałem ostatnio
    (z jednej strony na szczęście, z drugiej składki idą tylko na
    zaspokojenie potrzeby spokoju). Natomiast nie wiem, czy znajdziesz w
    swojej okolicy przedstawiciela wyłącznie wybranego TU - zwykle są to
    brokerzy, agenci itp. W dodatku przez telefon u mnie wyszło sporo
    taniej, niż zaoferował mi taki agent (u którego ubezpieczałem wcześniej).

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm