eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleZmiana tylnej zębatki a prędkosc?Re: Zmiana tylnej zębatki a prędkosc?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Jasio" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Zmiana tylnej zębatki a prędkosc?
    Date: Sat, 7 Mar 2009 08:41:02 -0000
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 33
    Message-ID: <gotbv0$m54$1@inews.gazeta.pl>
    References: <gok9b4$h1t$1@inews.gazeta.pl> <gokba4$bf3$1@wueska.motocykle.org>
    <goke5o$la4$1@news.onet.pl> <gokfq5$co9$1@wueska.motocykle.org>
    <2...@i...community>
    <c...@4...com> <gomegq$msb$1@news.onet.pl>
    <gopg7o$414$1@news.onet.pl> <gopiqe$3p7$1@inews.gazeta.pl>
    <goqhb9$cn7$3@news.onet.pl> <r...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: cpc4-seac20-2-0-cust777.7-2.cable.virginmedia.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1236415264 22692 82.30.171.10 (7 Mar 2009 08:41:04 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 7 Mar 2009 08:41:04 +0000 (UTC)
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-User: bylystudent
    X-Antivirus: avast! (VPS 090306-0, 2009-03-06), Outbound message
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:589689
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Jacot" napisał w wiadomości
    news:rd22r49s9m1tgr00n0k3r0hfmasm1r6orr@4ax.com...
    > zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> wrote:
    >
    >>Jasio napisał(a):
    >>> Ergo: demoludów fizyka nie tyka.
    >>
    >>Heh... Caly ten system dzialal wbrew prawom natury ;)
    >
    > Pozwole sobie sie nie zgodzic z oboma Panami.
    > Kwestie systemu omine jednakowoz w kwestii motorow... fizyka jest
    > wszedzie tylko w zyciu realnym przewaznie jest tak, ze sie naklada na
    > siebie kilka prostych jej regul a efekt jest niejako wypadkowy.
    > Jak swiat swiatem zas, niezaleznie od tzw, systemu czu sutroju,
    > przelozenia dobieralo sie indywidualnie dla jezdzca i maszyny i to
    > mniej wiecej na tej zasadzie, ze od przelozenia przy ktorym predkosc
    > maksymalna na biegu bezposrednim przestawala rosnac odstepowalo sie na
    > krok wstecz i to bylo optimum.

    Zgadzasz się czy nie zgadzasz, ale za "sutrój" czyli stado sutków masz u
    mnie złotą czcionkę. (:

    Ale fakt faktem, że samo zmienianie wielkości zębatek, według obecnych
    uproszczonych reguł, to dwa nastawienia - na "prędkość max" i "do stuntu". I
    stety czy niestety nikt tego nie liczy indywidualnie.

    --
    Jasio
    vfr vx etz
    Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.
    FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
    weFAQ&v=qvj

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: