  • Data: 2010-09-23 10:27:41
    Temat: Re: Zmiana taryfikacji 701
    Od: wiwany <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Wrz, 11:57, Przemysław Kowalik <p...@A...pl> wrote:
> [...]
    .xls

    > A to tak się da wymusić? Decyzja numeracyjna to, jak rozumiem, decyzja,
    > że dany op dostaje numer bądź zakres numerów, ale dlaczego miałaby ona
    > obligować innych opów do stosowania konkretnych stawek (w tym przypadku
    > zerowej)?. Jeżeli przykładowo &tp ma swój zakres 800, to IMHO taka
    > decyzja mogłaby wymuszać darmowość tego zakresu _jedynie_w cenniku &tp,
    > ale już nie u innych, nawet nie w Orangu i jego żałosnych virtualach.
    >
    > Przemek

    No właśnie nie wiem, czy się da, bo nigdy nie miałem żadnej decyzji
    numeracyjnej ' w ręku '. Pomyślałem, że w przypadku numeracji
    'nienormalnej' poza podstawową treścią- czyli zakresem jest np.
    sentencja- #.... przyznaje się dla świadczenia usług freephone
    ( bezpłatnych dla abonenta wykonującego )...# co byłoby dodatkowym
    argumentem prawnym poza enigmatycznym i słabym prawnie wspomnieniem w
    PNK.