-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Cavallino <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Zmiana sposobu jazdy?
Date: Wed, 28 Mar 2018 18:48:30 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 20
Message-ID: <p9gh0u$lg$3@node2.news.atman.pl>
References: <d...@g...com>
<i...@4...net>
<p8empg$6ut$1@node2.news.atman.pl>
<9npzj4lupglk$.ihwnq5nkl59x$.dlg@40tude.net>
<p8fper$4lq$1@node2.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<p8g2v8$4lq$5@node2.news.atman.pl> <p8k4ba$nha$1@node1.news.atman.pl>
<p8kvb3$ql8$3@node2.news.atman.pl> <p8lmu8$9d4$1@node1.news.atman.pl>
<p8lngh$sr6$7@node1.news.atman.pl> <p8o92c$q6k$2@node1.news.atman.pl>
<p8ocj0$t7e$2@node2.news.atman.pl> <p8p1vl$hkk$1@node2.news.atman.pl>
<p8p4jj$lh3$1@node1.news.atman.pl> <p91b1p$nk6$1@node1.news.atman.pl>
<p935e1$for$1@node1.news.atman.pl> <p93vhj$a1i$1@node1.news.atman.pl>
<p95u18$870$3@node2.news.atman.pl> <p960ev$798$1@node1.news.atman.pl>
<p97ph6$t2q$4@node1.news.atman.pl> <p98i3f$l2l$1@node2.news.atman.pl>
<p98m27$oif$2@node2.news.atman.pl> <p9bh05$ie0$1@node1.news.atman.pl>
<p9dsui$qt0$1@node1.news.atman.pl> <p9e2tn$129$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: d86-42.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1522255711 688 77.65.86.42 (28 Mar 2018 16:48:31 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 28 Mar 2018 16:48:31 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.6.0
In-Reply-To: <p9e2tn$129$1@node1.news.atman.pl>
Content-Language: pl
X-Antivirus: Avast (VPS 180328-2, 28.03.2018), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2627606
[ ukryj nagłówki ]W dniu 27-03-2018 o 20:35, Marek S pisze:
> W dniu 2018-03-27 o 18:53, Cavallino pisze:
>
>>
>> Ale mówisz o std, czy o Twoim sofcie?
>
> W obu przypadkach. Na nowym sofcie jedynie wzrosło sprężanie - zwrotnica
> spalin jest po prostu trochę bardziej "otwierana" i trochę wcześniej.
> Jednakże nigdy nie było dopuszczalne, czy to na poprzednim, czy bieżącym
> sofcie, otwarcie turbiny na maxa w całym zakresie obrotów bo rozwaliłoby
> to silnik, zatkało DPF i cholera wie co jeszcze. Zresztą gdy poprzednia
> turbina nawaliła (zapieczenie zwrotnicy i uszkodzenie łopat) to
> paradoksalnie auto dostało niezłego kopa od najniższych obrotów, po czym
> po chwili wchodziło w tryb awaryjny z powodu przekroczenia bezpiecznych
> wartości doładowania. Tak więc dmuchanie na full - jak się wyraziłeś -
> jest w rzeczywistości niedopuszczalne i tłumione. Oczywiście nie zawsze
> - jak napisałem - bo rządzi tym jakaś skomplikowana logika.
Algorytm.
I to on powoduje objawy o których pisałeś.
Następne wpisy z tego wątku
- 28.03.18 20:31 Marek S
- 28.03.18 20:44 Cavallino
- 28.03.18 21:53 Marek S
- 28.03.18 22:38 Cavallino
- 29.03.18 23:07 Marek S
- 29.03.18 23:18 Cavallino
- 31.03.18 17:39 Marek S
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
Najnowsze wątki
- 2025-02-04 "ogrodowa linia napowietrzna"
- 2025-02-04 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-02-03 Awaria BNP Paribas
- 2025-02-03 kryminalni i dochodzeniowcy
- 2025-02-03 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-03 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-02-03 jaki zasilacz laboratoryjny
- 2025-02-03 jaki zasilacz laboratoryjny
- 2025-02-03 Puszka w ziemię
- 2025-02-03 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2025-02-03 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-02-03 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-03 Bez żadnego trybu
- 2025-02-03 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-03 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=