-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: LEPEK <g...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Zmiana sposobu jazdy?
Date: Thu, 22 Mar 2018 15:22:14 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 22
Message-ID: <p90e5i$q41$1@node1.news.atman.pl>
References: <d...@g...com>
<p86naq$nhr$1@node1.news.atman.pl> <p86p0u$vtf$8@node1.news.atman.pl>
<p86pp3$q14$1@node1.news.atman.pl> <p86rah$vtf$10@node1.news.atman.pl>
<p88gvg$ham$1@node2.news.atman.pl> <p88k4f$phk$4@node2.news.atman.pl>
<p898nc$7t6$2@node2.news.atman.pl> <p8992d$5b7$1@node1.news.atman.pl>
<p8ejpj$fip$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <p8emav$6fm$1@node2.news.atman.pl>
<p8enos$a8p$4@node1.news.atman.pl> <p8k3le$msf$1@node1.news.atman.pl>
<p8kv96$ql8$2@node2.news.atman.pl> <p8ll92$7n3$1@node1.news.atman.pl>
<p8lmfi$sr6$4@node1.news.atman.pl>
<s...@l...localdomain>
<1...@4...net>
NNTP-Posting-Host: host-89-229-184-177.dynamic.mm.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1521728498 26753 89.229.184.177 (22 Mar 2018 14:21:38
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 22 Mar 2018 14:21:38 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.6.0
In-Reply-To: <1...@4...net>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2627146
[ ukryj nagłówki ]W dniu 21.03.2018 o 23:19, Tomasz Pyra pisze:
> Dnia Wed, 21 Mar 2018 22:13:21 +0000 (UTC), tom napisał(a):
>
>> Skąd Wasze przekonanie, że przyspieszając szybciej zużywacie mniej paliwa?
>> Trochę rozumiem argument o sprawności, ale jak wolniej przyspieszam, to potrzebuje
>> mniej mocy i jeśli to podzielę przez mniejszą sprawność, to wciąż może wyjść mniej
paliwa.
>
> Jeśli dwa samochody jadą z tą samą średnią prędkością, to ten kto dłużej
> przyspieszał, potem musi osiągnąć wyższą prędkość żeby nadgonić stratę ze
> startu.
> A wyższa prędkość oznacza wyższe opory (rosnące z kwadratem prędkości).
>
Ale ten przyśpieszający wolniej wcale nie ma na celu dojechać w takim
samym czasie, jak przyśpieszający dynamicznie.
Pozdr,
--
L E P E K Pruszcz Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
Avensis CDT220 1CDFTV sedan'01
Avensis ADT270 1ADFTV sedan'08
MX-5 II NB FL B6-ZE rdstr'03
Następne wpisy z tego wątku
- 22.03.18 18:39 Tomasz Pyra
- 22.03.18 23:06 Marek S
- 22.03.18 23:10 Marek S
- 22.03.18 23:34 Marek S
- 23.03.18 16:10 Cavallino
- 23.03.18 23:36 Marek S
- 24.03.18 01:03 tom
- 24.03.18 07:09 Shrek
- 24.03.18 10:05 J.F.
- 24.03.18 12:01 J.F.
- 24.03.18 13:02 Shrek
- 24.03.18 14:55 Marek S
- 24.03.18 15:19 Marek S
- 24.03.18 15:59 Shrek
- 24.03.18 16:53 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-02-27 potwierdzenie notarialne dokumentow tozsamosci ze zdjeciem
- 2025-02-27 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2025-02-27 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-27 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2025-02-27 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-02-27 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2025-02-27 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-02-27 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2025-02-27 Kraków => Frontend Vue Developer <=
- 2025-02-27 Re: Zwolniony z IKEA za "wąty" przeciw firmowej promocji LGBT-IQ+ przywrócony do pracy - SN odrzucił kasacje (sygn. akt I PSK 62/24)
- 2025-02-27 Częstochowa => Manager ds. produktu <=
- 2025-02-27 Warszawa => Business Systems Analyst <=
- 2025-02-27 Nagranie poglądowe
- 2025-02-26 Zasilacz USB na ścianę.
- 2025-02-26 Błonie => Specjalista ds. public relations <=