  • 1. Data: 2009-07-09 12:20:59
    Temat: Zmiana konfiguracji
    Od: "Majdan" <m...@f...pl>

    Pald mi komp
    na wymiane idzie proceor + plyta
    znalazlem cos takeigo na allegro
    nie amm zamiaru inwestowac w niego jeszcze przez rok a komp mi potrzebny, ta
    plyta + prock wydaje sie byc jeszcze w miare
    Nie gram juz praktycznie wiec maszyna super nnie jest mi potrzebna
    A moze lepiej od razu zainwestowac w cos takiego ? tylko nei wiem czy nie
    szkoda kasy jak na razie http://www.allegro.pl/show_item.php?item=681293079

    Pomozcie bo juz nie wiem co mam robic

    --
    KUP KOMPLET OPON
    http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=681109860

  • 2. Data: 2009-07-09 23:06:14
    Temat: Re: Zmiana konfiguracji
    Od: Smok Eustachy <s...@s...prv.pl>

    Majdan pisze:
> [...]
    > Nie gram juz praktycznie wiec maszyna super nnie jest mi potrzebna
    > A moze lepiej od razu zainwestowac w cos takiego ? tylko nei wiem czy nie

    Jaki miałeś komp i czy masz sprawne pamięci i dyski? Procek na pewno się
    sfajczył?
    Najlepiej jak kupisz zestaw od razu z chłodzeniem zamontowanym.

  • 3. Data: 2009-07-10 10:46:05
    Od: "Majdan" <m...@f...pl>

    > Jaki miałeś komp
    plyta mercury i procesor athlon 1.7

    >i czy masz sprawne pamięci i dyski?
    oczywiscie, sprawdzane byly ale mimo wszystko nawet do bios powinien
    wchodzic a on nawet tam nnie chce

    >Procek na pewno się sfajczył?
    no wlasnie tego w 100% nbie jestem pewien

    > Najlepiej jak kupisz zestaw od razu z chłodzeniem zamontowanym.
    oba zestawy przedstawione maja chlodzenie