  • 1. Data: 2009-08-24 17:32:43
    Temat: Zmiana języka w Windows 7
    Od: CUT_INZ <c...@c...pl>

    Witam,

    Mam możliwość zakupu Windowsa 7 Prof w wersji angielskiej. Czy Microsoft
    będzie dopuszczał zmianę języka na PL po instalacji?

    Jak to ma miejsce tu:
    http://bigo.pcworld.pl/2009/06/12/jak-przerobic-wind
    ows-7-rc-en-na-windows-7-pl/

    --
    Opel Corsa C 1,8 16V GSI '02
    Honda VFR 800A V-TEC '08

    NIE JESTEM Z WARSZAWY

  • 2. Data: 2009-08-24 19:12:21
    Temat: Re: Zmiana języka w Windows 7
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    CUT_INZ wrote:
> [...]
    >
    > Mam możliwość zakupu Windowsa 7 Prof w wersji angielskiej. Czy Microsoft
    > będzie dopuszczał zmianę języka na PL po instalacji?

    Zapytaj na grupie odpowiedniej do tego tematu.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 3. Data: 2009-08-24 19:33:57
    Od: CUT_INZ <c...@c...pl>

    DooMiniK pisze:

    > Zapytaj na grupie odpowiedniej do tego tematu.

    A wskażesz mi taką?

    --
    Opel Corsa C 1,8 16V GSI '02
    Honda VFR 800A V-TEC '08

    NIE JESTEM Z WARSZAWY

  • 4. Data: 2009-08-24 19:40:03
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    Silly, silly CUT_INZ nabazgrału:

    > A wskażesz mi taką?

    pl.comp.os.windows.*

    --
    tbr

  • 5. Data: 2009-08-24 19:52:24
    Od: CUT_INZ <c...@c...pl>

    Tiber pisze:

    > pl.comp.os.windows.*

    A co mam wstawić za tą gwiazdkę?? Bo grupy Windows7 NIE MA. I dobrze o
    tym wiecie bo na pewno tak jak ja to sprawdziliście.

    --
    Opel Corsa C 1,8 16V GSI '02
    Honda VFR 800A V-TEC '08

    NIE JESTEM Z WARSZAWY

  • 6. Data: 2009-08-24 20:00:27
    Od: kffiatek <k...@s...op.pl>

    W dniu 2009-08-24 21:52, CUT_INZ pisze:

    > A co mam wstawić za tą gwiazdkę?? Bo grupy Windows7 NIE MA. I dobrze o
    > tym wiecie bo na pewno tak jak ja to sprawdziliście.

    Takiej gałęzi nie ma, więc chyba nie sprawdziłeś...

    Spróbuj na pl.comp.os.ms-windows.winnt, jako, że nowe windowsy wszystkie
    są z tej rodziny.
    BTW, każda grupa o windowsie byłaby lepsza od grupy o sprzęcie.
    --
    Kffiatek

  • 7. Data: 2009-08-24 20:07:17
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2009-08-24 21:52, Użytkownik CUT_INZ napisał:

    > A co mam wstawić za tą gwiazdkę?? Bo grupy Windows7 NIE MA. I dobrze o
    > tym wiecie bo na pewno tak jak ja to sprawdziliście.

    A co mnie obchodzi co sobie wstawisz w gwiazdkę.
    Spadaj na właściwą grupę, albo zmień zasilacz, powinno pomóc. :-)

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2009-08-24 20:09:13
    Od: CUT_INZ <c...@c...pl>

    RadoslawF pisze:

    > A co mnie obchodzi co sobie wstawisz w gwiazdkę.
    > Spadaj na właściwą grupę, albo zmień zasilacz, powinno pomóc. :-)
    >
    > Pozdrawiam

    Właściwą... Czyli jaką? Zasilacz to chyba padł ci między uszami.

    --
    Opel Corsa C 1,8 16V GSI '02
    Honda VFR 800A V-TEC '08

    NIE JESTEM Z WARSZAWY

  • 9. Data: 2009-08-24 20:20:41
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2009-08-24 22:09, Użytkownik CUT_INZ napisał:

    > Właściwą... Czyli jaką? Zasilacz to chyba padł ci między uszami.

    Wymiana zasilacza to zwyczajna odpowiedź dla idiotów nie potrafiących
    zrozumieć że trafili na grupę o sprzęcie a nie oprogramowaniu.

    Na pewno ta nie jest właściwa do rozwiązania dręczącego cię
    problemu. A jaka będzie właściwa to nie mam obowiązku wiedzieć
    czy szukać.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2009-08-24 20:21:08
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    Silly, silly kffiatek nabazgrału:

    > Takiej gałęzi nie ma, więc chyba nie sprawdziłeś...

    Aj waj, pisałem na logikę i mi to nieszczęsne "ms" umknęło :-)

    --
    tbr