  • 11. Data: 2009-08-24 20:27:11
    Temat: Re: Zmiana języka w Windows 7
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Mon, 24 Aug 2009 22:09:13 +0200, CUT_INZ napisał(a):

    > Właściwą... Czyli jaką?

    pl.comp.os.ms-windows.winnt

    --
    GLaF

  • 12. Data: 2009-08-25 06:19:18
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    CUT_INZ napisał(a):

    > Mam możliwość zakupu Windowsa 7 Prof w wersji angielskiej. Czy Microsoft
    > będzie dopuszczał zmianę języka na PL po instalacji?

    Zmiana jezyka mozliwa jest wylacznie w Wersji Ultimate. Przy czym jest
    to gdybanie bo na chwile obecna nie opublikowano jeszcze EULA wersji
    komercyjnej.

    j.

  • 13. Data: 2009-09-21 20:36:19
    Od: Łukasz Bigo <l...@g...com>

    On 24 Sie, 19:32, CUT_INZ <c...@c...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Mam możliwość zakupu Windowsa 7 Prof w wersji angielskiej. Czy Microsoft
    > będzie dopuszczał zmianę języka na PL po instalacji?

    Nie. Instalacja alternatywnych pakietów językowych możliwa jest tylko
    w wersjach Windows 7 Ultimate i Windows 7 Enterprise.

    Pozdrawiam
    Łukasz Bigo
    PC World