  • 1. Data: 2009-09-08 08:23:48
    Temat: Zmiana bonusow w PF
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Jakos nie widzialem na grupie, lub mi umknelo,, ale zauwazylem, ze Play daje
    juz mniej bonusowych SMSow za doladowanie.
    Za 5 zl juz nie 500 SMSow tylko 100 sie dostaje.
    Za 10 zl juz nie 1000 a 250
    Za 30 zl juz nei 3000 a 1000
    Za 50 zl juz nie 5000 a 2000.
    Bonusy nadal wazne sa odpowiednio 5, 10, 30 i 50 dni.

    Zmiana nastapila 5.09

    Czyzby za duzo doplacali do interesu? Fakt, ze normalny czlowiek nie byl za
    bardzo w stanie wykorzystac wszystkich tych bonusowych SMSow - bardziej to
    traktowalem ze po prostu po doladowaniu przez iles dni SMSy sa za darmo -
    byc moze jednal byli tacy (w tym moze i urzadzenia telemetryczne), ktorzy
    wykorzystywali.
    Obecne bonusy - a zwlaszcza ten 100 SMSow na 5 dni juz nawet przecietny
    czlowiek (nie SMS maniak z podstawowki) w pewnych ekstremalnych sytuacjach
    moze wykorzystac w calosci.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 2. Data: 2009-09-08 08:37:31
    Temat: Re: Zmiana bonusow w PF
    Od: "J.Kolina" <n...@w...pl>

    > Czyzby za duzo doplacali do interesu? Fakt, ze normalny czlowiek nie byl
    > za

    Coś kojarzem bo że zapowiadali bo mieli skargi że smsy wykożystywano do
    spamu

    jk

  • 3. Data: 2009-09-08 08:41:02
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "J.Kolina" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Coś kojarzem bo że zapowiadali bo mieli skargi że smsy wykożystywano do
    > spamu

    Wiem. Najbardziej ich wkurzali idioci zasmiecajacy grupy dyskusyjne swymi
    dyslektycznymi tekstami.
    Tylko co to ma wspolnego z SMS?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2009-09-08 12:54:36
    Od: jooseff <j...@w...pl>

    Dnia 08-09-2009 o 10:41:02 SDD <s...@t...pl> napisał:

    > Wiem. Najbardziej ich wkurzali idioci zasmiecajacy grupy dyskusyjne swymi
> [...]
    Błagam, nie wyciągaj mi koliny z KF.
    Znudziło mu się na pl.biznes.banki, bo większość wrzuciła go do KF to
    przeniósł się tu.

  • 5. Data: 2009-09-08 20:45:09
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 08 Sep 2009 14:54:36 +0200, jooseff napisał(a):

    > Błagam, nie wyciągaj mi koliny z KF. Znudziło mu się na pl.biznes.banki,
    > bo większość wrzuciła go do KF to przeniósł się tu.

    LOL, właśnie się zapowiedział, że "wrócił" i "szuka pracy w polskim
    Citi" ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 6. Data: 2009-09-09 08:01:00
    Od: W <a...@o...pl>

    SDD wystukał, co następuje:

    > Wiem. Najbardziej ich wkurzali idioci zasmiecajacy grupy dyskusyjne swymi
    > dyslektycznymi tekstami.
    > Tylko co to ma wspolnego z SMS?

    Wykorzystywano do spamu via sms?

  • 7. Data: 2009-09-09 08:08:10
    Od: "J.Kolina" <n...@w...pl>

    > Wykorzystywano do spamu via sms?

    Juz mu raz to napisałam, może trzeba 3 ci

    jk