    From: Michal <u...@i...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Zmiana 890FX -> 970A?
    Date: Sat, 22 Sep 2012 00:47:49 +0200

    W dniu 2012-09-21 23:33, Przemysław Ryk pisze:> Dnia Fri, 21 Sep 2012
    23:10:06 +0200, Michal napisał(a):

    > (ciach...)
    >
    > Serio jest tyle roboty? Moja przygoda z AMD trochę się zakończyła - swego
    > czasu uznałem, że sensowniej jest mi kupić Core 2 Duo. Ale przerzucałem
    > znajomego konfigurację z Core 2 Duo i płyty na P45 na Core i5 i płytę na
    > P67. System (Windows 7 x64) nawet nie kwiknął, że coś mu nie pasuje. Przy
    > przesiadce między dwoma chipsetami AMD jest tak makabryczna różnica, że
    > Windows (rzędu Visty czy 7) się nie podniosą?

    Podnieść się podniosą, ale sam wiesz że system po takich rewolucjach
    lubi mieć swoje narowy i niestabilności.
    Pomijając powyższe ja patrzę dodatkowo na to z perspektywy RAID na paru
    dyskach gdzie nikt, nie potrafi mi odpowiedzieć czy macierz przetrwa
    przesiadkę z SB AMD710 na SB950, a tymczasowo upchnąć prawie 4TB danych
    nie za bardzo gdzie mam. Owszem są backupy dokumentów itp, ale już np:
    gigantycznego katalogu z grami (sam Steam to jakiś Behemot i Lewiatan w
    jednym) nie mam zbackupowanego, a ściągać tego drugi raz za bardzo mi
    się nie chce.

    --
    /MB