  • 11. Data: 2019-06-05 09:27:05
    Temat: Re: Zły olej...
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Nalepki z zawartością są od producenta a nie pisane łapką pana Henia.

    bo oczywiście nie można dolać do beczki (skąd inąd dobrego i taniego) lotosa

    znajomy mechanik powiedział mi, że jeden gość dostarczający oleje
    proponował mu wlewanie do beczek lotosa. Do beczek "z nalepkami
    producenta a nie opisanych ręką pana miecia".

  • 12. Data: 2019-06-05 09:31:40
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    Daj spokój - do fiata możesz lać cokolwiek i będzie działać. Ja leję
    jakiegoś taniego lotosa i wszystko gra.
    *podobno* auta z pompowtryskiwaczami są wrażliwe na niewłaściwe oleje -
    ale nie wiem ile w tym prawdy. Jak wlałeś mu 5w30 zamiast 10w40 to po
    prostu zimą będziesz miał łatwiej uruchomić :)

  • 13. Data: 2019-06-05 10:29:05
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-06-05 o 09:27, sirapacz pisze:

> [...]
    > proponował mu wlewanie do beczek lotosa. Do beczek "z nalepkami
    > producenta a nie opisanych ręką pana miecia".

    Znajomy był w alternatywnej rzeczywistości, wjazd przez trójkąt
    bermudzki. A jego żona zdradzała go z yeti.
    Jak zmienił żonę i wyjechał do USA to kolejna zdradzała go
    z wielką stopą.

    Chcesz jeszcze inne rewelacje z ulubionej przez ciebie serii
    "jedna pani drugiej pani powiedziała"?