  • Data: 2019-06-04 12:52:34
    Temat: Re: Zły olej...
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 4.06.2019 11:59, Budzik pisze:

    > Tylko ze tu mamy benzyne zalana olejem do diesla.
    > Tez mi sie wydaje ze wielkich roznic tam nie bedzie no ale...

    To "ale" jest bardziej marketingowe, niż realne - nawet gdy
    na bańce, z której wlano olej do benzyniaka, będzie napisane
    "turbo extra super diesel". Gdyż nie wlewa się go do baku.
    W warsztatach samochodowych dobrze o tym wiedzą, bo jakiegokolwiek
    oleju klient by sobie nie zażyczył, to i tak pan Henio idzie
    do tej samej beczki. I auto hula, i jesteś pan zadowolony. ;)