eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZłożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne)Re: Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Plumpi" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Złożenie całej karoserii poza fabryką (czy realne)
    Date: Thu, 23 Sep 2010 19:45:39 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 40
    Message-ID: <i7g3o6$o83$1@news.onet.pl>
    References: <4c8f8cc7$0$20987$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c907f93$0$20994$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c90820e$0$20987$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@s...googlegroups.com>
    <4c91d7c9$0$22816$65785112@news.neostrada.pl>
    <i6smb0$3e7$1@inews.gazeta.pl>
    <4c91ddba$0$27024$65785112@news.neostrada.pl> <i7b0kb$i7l$1@news.onet.pl>
    <4c99ba29$0$22796$65785112@news.neostrada.pl> <i7dgml$dg2$1@news.onet.pl>
    <4c9aff88$0$27029$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089076036056.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1285263942 24835 89.76.36.56 (23 Sep 2010 17:45:42 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 23 Sep 2010 17:45:42 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2312380
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "krzysiek82" <g...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:4c9aff88$0$27029$65785112@news.neostrada.pl...

    > nie mam na myśli ocynku a np fluidol.

    Widzisz, jak do tej pory najlepiej sprawdzał się ocynk + dobra konserwacja.
    Wszelkie metody chemiczne i lakiery po prostu się nie sprawdzały w
    motoryzacji. No może poza Golfem II :D

    > przepraszam gdzie mogę taki egzemplarz trafić? przejechałem już cała
    > polskę w poszukiwaniu takiego egzemplarza już nawet kolor nie miał dla
    > mnie znaczenia, nawet egzemplarze od naszych zachodnich sąsiadów już są
    > zaatakowane przez rudą.

    Sprzedam Ci ;D

    > egzemplarz który mam nigdy nie był bity a jednak rdza była.

    I będzie. Piach, sól, duże skoki temperatur dobowych, większość roku to
    chlapa (deszcz, śnieg i błoto). Zatem czego oczekujesz, że kilkunastoletnie
    aut nie będzie nosiło w ogóle śladów rdzy ? Zapomnij, albo kup nówkę z
    salonu, rozbierz auto do gołej blachy po czym zakonserwuj metodą
    zanurzeniową i powtarzaj tę konserację co 2-3 lata :D

    > to częściowo prawda, ale jak wytłumaczyć rdzę w podłużnicach?

    No cóż ? Tutaj breja chyba najbardziej szaleje w czasie jazdy. gdybyć
    pomyślał o dobrej konserwacji zaraz po zakupie auta używając przy tym
    gorącego powietrze w celu dobrego jej rozprowadzenia w profilach to może byś
    nie widział tej rdzy.
    Widzisz najsłabszym elementem każdego samochodu pod względem rdzy są punkty
    zgrzewów. Wystarczy, ze w takim punkcie pozostanie odrobina odprysku, który
    po pewnym czasie się oderwie i już zaczyna się korozja.

    > podkładem tylko, bo ja wewnątrz podłużnic oprócz rdzy znalazłem szarą
    > farbę podkładową.

    Oczywiście podkładową, ale zawsze to coś niż nic :D

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: