  • 11. Data: 2011-12-23 17:14:15
    Temat: Re: Zlot BMW
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 23-12-2011 17:12, to pisze:

    > Trzeci OST od Pana Moderatora i będzie BAN za trollowanie. Pilnuj się!

    Może nie przeczytałem uważnie regulaminu??

    --
    Paweł

  • 12. Data: 2011-12-23 17:18:42
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > Może nie przeczytałem uważnie regulaminu??

    Najwyraźniej! Jest dość krótki, więc zacytuję:

    1. Pan Moderator Roman ma zawsze rację!
    2. Jeśli Pan Moderator Roman nie ma racji, to patrz punkt 1.

    Zapamiętaj go dobrze bo na władzę nie ma rady!

  • 13. Data: 2011-12-23 17:27:08
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 23-12-2011 17:18, to pisze:
    > Najwyraźniej! Jest dość krótki, więc zacytuję:
    > 1. Pan Moderator Roman ma zawsze rację!
    > 2. Jeśli Pan Moderator Roman nie ma racji, to patrz punkt 1.
    > Zapamiętaj go dobrze bo na władzę nie ma rady!

    <PIWO>Dziękuję!</PIWO>
    Zapamiętałem, bo nie chcę dostać BANa! Ponadto bardzo chciałbym zostać
    junior moderatorem podforum "Opony zimowe" więc tym bardziej trzeba się
    starać!

    --
    Paweł

  • 14. Data: 2011-12-23 17:33:41
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > <PIWO>Dziękuję!</PIWO>
    > Zapamiętałem, bo nie chcę dostać BANa! Ponadto bardzo chciałbym zostać
    > junior moderatorem podforum "Opony zimowe" więc tym bardziej trzeba się
    > starać!

    A czy byłeś już na ZLOCIE i ucałowałeś w stopę ADMINISTRATORA?! Podobno
    to niezbędny warunek!

    PS. Ja marzę o posadzie JUNIOR MODA działu LPG!

  • 15. Data: 2011-12-23 17:38:27
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 23-12-2011 17:33, to pisze:

    > A czy byłeś już na ZLOCIE i ucałowałeś w stopę ADMINISTRATORA?! Podobno
    > to niezbędny warunek!

    Jeszcze nie, ale na PW potwierdził iż mogę sobie już teraz okleić rower!!

    > PS. Ja marzę o posadzie JUNIOR MODA działu LPG!

    Grubo!!! Trzymam kciuki, ale chyba brakuje ci jeszcze 2000 postów!!

    --
    Paweł

  • 16. Data: 2011-12-23 17:52:15
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-12-23 17:27, DoQ pisze:

    > <PIWO>Dziękuję!</PIWO>
    > Zapamiętałem, bo nie chcę dostać BANa! Ponadto bardzo chciałbym zostać
    > junior moderatorem podforum "Opony zimowe" więc tym bardziej trzeba się
    > starać!

    Zacznij od opracowania FAQ "Węże ogrodowe jako środek zastępczy dla opon".

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 17. Data: 2011-12-23 17:56:55
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 23-12-2011 17:52, Grejon pisze:

    > Zacznij od opracowania FAQ "Węże ogrodowe jako środek zastępczy dla opon".

    Dzięki za poradę przyda się! Właśnie piszę, bo Administrator dał mi czas
    do wtorku, jak się nie wyrobię to posadę otrzyma ktoś inny.
    FAQ zacząłem od pytania "Jaka opona zimowa i dlaczego Dębica Frigo jest
    lepsza od innych?"

    --
    Paweł

  • 18. Data: 2011-12-23 20:40:45
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > Jeszcze nie, ale na PW potwierdził iż mogę sobie już teraz okleić
    > rower!!

    ja Jeszcze nie mam wklejki ale Mam chorongiewkę klubową !!!! :ok:

    > Grubo!!! Trzymam kciuki, ale chyba brakuje ci jeszcze 2000 postów!!

    podzienkować !!! :piwo: zaraz lece Je napisać !!! o czym majom być ???

  • 19. Data: 2011-12-23 21:03:38
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 23-12-2011 20:40, to pisze:

    > podzienkować !!! :piwo: zaraz lece Je napisać !!! o czym majom być ???

    Najlepiej zwracać uwagę innym userom poprzez wytknięcie nieznajomości
    regulaminu. Jeden post = +10 HONOR!

    --
    Paweł

  • 20. Data: 2011-12-23 22:21:03
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    > Jaki zlot! Tu jest przemycony materiał "wypadek+BMW" :P

    Się nie znasz - śpieszyli się na zlot miłosników BMW i pojawił sie
    znikąć motocykl "czysta na kole" i spowodował wypadek.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl