-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.n
eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Złomy na drogach.
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <4...@g...com>
<jvudqb$n0l$1@inews.gazeta.pl> <jvuj4r$6ek$1@inews.gazeta.pl>
<jvvtbm$1940$1@news2.ipartners.pl> <k02ihi$kj8$1@inews.gazeta.pl>
Date: Sat, 11 Aug 2012 01:49:02 +0200
Message-ID: <f...@4...net>
Lines: 26
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.123.212
X-Trace: 1344642542 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1308 83.25.123.212:15620
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2463288
[ ukryj nagłówki ]On Fri, 10 Aug 2012 10:59:28 +0200, Pawel "O'Pajak" wrote:
> Powitanko,
>
>> Nie ma testowania amorów na przeglądzie. Kiedyś było, teraz nie ma.
>
> Widocznie nie jest obowiazkowe, bo faktycznie teraz sobie uswiadomilem,
> ze na 1 stacji (chyba) nie robili, na 2 robili i mam wydruk. BTW, wyniki
> LP=PP=67%, LT=66%, PT=64. Roznice pomiedzy amorkami nie sa duze, ale
> same wartosci (chyba) takie sobie (?). Ponoc nowe tez nie maja 100%.
90% to równie dobra wartość jak 40%.
Po prostu różnie to wygląda w różnych samochodach z różnym zawieszeniem,
oponami, ciśnieniem w nich itp.
W jednych wraz ze zużywaniem się amortyzatorów procenty spadają, ale
widziałem też takie gdzie z roku na rok procentów było coraz więcej.
Tak naprawdę jedyne co się w tym teście nadaje do zastanawiania to to
różnica między prawą a lewą stroną.
Co sprytniejsze urządzenia porównują nie tylko suche procenty wyniku, a
całą charakterystykę - niektóre nawet ładne wykresy rysują.
To coś tam mówi, bo same procenty nie mówią zupełnie nic.
Wynik w procentach to stosunek nacisku statycznego na dane koło do
minimalnego nacisku dynamicznego w trakcje testu - dla ustalonej amplitudy
i zakresu częstotliwości.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.08.12 22:27 Michał
- 12.08.12 11:21 V-Tec
- 12.08.12 12:50 John Kołalsky
- 12.08.12 20:27 dominik
- 13.08.12 13:17 Michoo
- 17.08.12 21:47 MadMan
- 18.08.12 17:41 jerzu
- 18.08.12 17:46 jerzu
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
- przegląd za mną
- Na co komu okna
- Mój elektryk
- Spalił się autobus :-)
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
Najnowsze wątki
- 2025-03-18 Tesla na złom
- 2025-03-18 Ziobrotura 3.0 będzie w prawie przesłuchać "świadka" Tuska bez adwokata w sprawach Sienkiewicza/Bodnara/...?
- 2025-03-18 Produkty ,,Made in Germany" wciąż na topie - art. na www.dw.com
- 2025-03-18 ulaskawienia
- 2025-03-18 Gdynia => Sales Executive / KAM <=
- 2025-03-18 42 MILIARDY ZŁOTYCH ZYSKU W ROK. DLACZEGO BANKI TYLE ZARABIAJĄ W POLSCE?
- 2025-03-17 Nie matura lecz chęć szczera ...
- 2025-03-17 Pendrive zdycha, czy coś jeszcze innego? Problem z plikami.
- 2025-03-17 Odkurzacz Smapp Dynamic - dawny Zelmer
- 2025-03-17 Nagra IV i zewnętrzny pilot
- 2025-03-17 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-17 Warszawa => Junior Account Manager <=
- 2025-03-17 Białystok => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-17 Białystok => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-17 Częstochowa => Backend Developer (Node + Java) <=