-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.n
eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Złomy na drogach.
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <4...@g...com>
<jvudqb$n0l$1@inews.gazeta.pl> <jvuj4r$6ek$1@inews.gazeta.pl>
<jvvtbm$1940$1@news2.ipartners.pl> <k02ihi$kj8$1@inews.gazeta.pl>
Date: Sat, 11 Aug 2012 01:49:02 +0200
Message-ID: <f...@4...net>
Lines: 26
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.123.212
X-Trace: 1344642542 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1308 83.25.123.212:15620
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2463288
[ ukryj nagłówki ]On Fri, 10 Aug 2012 10:59:28 +0200, Pawel "O'Pajak" wrote:
> Powitanko,
>
>> Nie ma testowania amorów na przeglądzie. Kiedyś było, teraz nie ma.
>
> Widocznie nie jest obowiazkowe, bo faktycznie teraz sobie uswiadomilem,
> ze na 1 stacji (chyba) nie robili, na 2 robili i mam wydruk. BTW, wyniki
> LP=PP=67%, LT=66%, PT=64. Roznice pomiedzy amorkami nie sa duze, ale
> same wartosci (chyba) takie sobie (?). Ponoc nowe tez nie maja 100%.
90% to równie dobra wartość jak 40%.
Po prostu różnie to wygląda w różnych samochodach z różnym zawieszeniem,
oponami, ciśnieniem w nich itp.
W jednych wraz ze zużywaniem się amortyzatorów procenty spadają, ale
widziałem też takie gdzie z roku na rok procentów było coraz więcej.
Tak naprawdę jedyne co się w tym teście nadaje do zastanawiania to to
różnica między prawą a lewą stroną.
Co sprytniejsze urządzenia porównują nie tylko suche procenty wyniku, a
całą charakterystykę - niektóre nawet ładne wykresy rysują.
To coś tam mówi, bo same procenty nie mówią zupełnie nic.
Wynik w procentach to stosunek nacisku statycznego na dane koło do
minimalnego nacisku dynamicznego w trakcje testu - dla ustalonej amplitudy
i zakresu częstotliwości.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.08.12 22:27 Michał
- 12.08.12 11:21 V-Tec
- 12.08.12 12:50 John Kołalsky
- 12.08.12 20:27 dominik
- 13.08.12 13:17 Michoo
- 17.08.12 21:47 MadMan
- 18.08.12 17:41 jerzu
- 18.08.12 17:46 jerzu
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Czy Sejm RP zahamuje proceder zabijania dla organów?
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=