    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Złomy na drogach.
    Date: Wed, 08 Aug 2012 14:59:13 +0200

    W dniu 2012-08-08 13:47, WS pisze:

    > Akurat tego mozna sie spodziewac, sam mam "zloma" z '97 i serwisuje na
    > biezaco, ale jesli ktos planuje sprzedaz, to raczej przestaje do tego
    > doplacac jakis czas wczesniej ;)

    Bez przesadyzmu - to o czym piszesz to zarzynanie bo do żyda idzie.
    Ja rozumiem, że trzeba coś tam zrobić eksploatacyjnie po kupnie, ale
    nie reanimować pół samochodu, bo ktoś miał go zamiar sprzedać.
    No, ale to o czym piszesz doskonale oddaje sytuację, w której
    nie sposób kupić używany samochód w dobrym stanie.

    > Trudno spodziewac sie, ze wymieni wszystko tuz przed sprzedaza ...

    Nie chodzi o wymienianie wszystkiego przed sprzedażą, tylko o
    sprzedaż samochodu w normalnej kondycji, a nie w stanie agonalnym.
    Inna sprawa, że jakiś czas temu sprzedałem samochód właśnie
    po totalnej rewitalizacji (trochę się zebrało, trochę stał, chciałem
    by żona miała święty spokój - ja też) i dwa miesiące po odebraniu
    z warsztatu okazało się, że trzeba się go będzie pozbyć (choć
    podobno od przybytku głowa nie boli ;) ) Nowy właściciel był
    bardzo szczęśliwy, że tanio kupił igiełkę.