    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Złomy na drogach.
    Date: Wed, 08 Aug 2012 13:31:03 +0200

    W dniu 2012-08-08 11:30, J.F. pisze:
    > Dnia Wed, 8 Aug 2012 00:38:24 -0700 (PDT), s...@g...com napisał(a):
    (...)

    > bo to taka moda. Winni pijacy, zlomy ... i narod to chwyta.

    Czymś go karmić trzeba, ale z drugiej strony samochody w wieku
    powyżej 5 lat (czy 10) jeżdżą wszędzie - problem jest tylko ze
    stanem, a ten bywa różny.

    > Inna sprawa ze hamulce to nie wiesz czy sprawne.

    Podobnie jak w samochodzie niby nowym (kilkuletnim). Rozmawiałem
    jakiś czas temu ze "znajomkiem" na temat usterek na przeglądach
    okresowych (obowiązkowych). Człowiek mówił, że wielu osobom się
    wydaje, że kupił nowy (albo prawie nowy) to już nic robić nie
    musi i dziwi się, że przeglądu nie przechodzi.
    Co do kwestii samych hamulców - ciężko bez nich jeździć. W
    takim ruchu jak w DC to się nie da, na przelotówkach podobnie.
    O górach to już nie wspominam, więc skąd nagle miałby być z tym
    problem?

    > No wiesz - zlom stoi przy drodze moze dwie godziny, a potem w warsztacie 2
    > tygodnie, wiec nie widzisz :-)

    Eeeee tam - niedawno ktoś zostawił octę na lewarku (bez koła) na
    wlocie do W-wy z Gdańska (DK7, Wybrzeże Gdańskie) na pasie. Złom? ;)

    > A kolejna sprawa - jade sobie swoja 20-letnia sierra do zakopanego, korek
    > na zakopiance, ale zlomowi to nie przeszkadza.

    Nie przeszkadza do czasu aż przeszkodzi. Ostatnio poległ jakiś stary
    nissan na podjeździe na Zieleniec - stał sobie tak jak jechał, kamienie
    tylko ktoś podłożył pod koła ;) Trójkąta nie widziałem, ale może
    ukradli ;)

    > A na poboczu pare nowszych aut z podniesiona maska.

    VIN-y sprawdzali? ;)