  • 381. Data: 2011-09-28 17:06:58
    Temat: Re: Złomowisko europy?
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > To jeszcze pokaż różnicę pomiędzy tymi przeciw ktorym głosujesz a tymi, na
    > których głosujesz.

    Tzn zeby było jasne - ja nie widze ale chetnie poslucham rady. Dla mnie na
    dzis to jedna zgraja.

  • 382. Data: 2011-09-28 17:07:09
    Temat: Re: Z?omowisko europy?
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/09/2011 16:05, masti wrote:
    > Dnia pięknego Wed, 28 Sep 2011 15:56:15 +0100 osobnik zwany kamil
    > wystukał:

    > dlaczego mam płacić 30 razy więcej za źródło światła, którego nie
    > potrzebuję?

    A dlaczego masz płacić tyle za ropę, która przecież wypływa z dziury w
    ziemi?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 383. Data: 2011-09-28 17:08:27
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/09/2011 16:04, masti wrote:
    > Dnia pięknego Wed, 28 Sep 2011 15:59:28 +0100 osobnik zwany kamil
    > wystukał:

    > to co kupujesz to nie jest żarówka. To jest lampa fluorescencyjna.
    > A ja nie lubię ich światła. Ale nie mogę kupić innej bo lemmingi jak ty
    > wspierają polityków twierdzących, że wiedzą lepiej ode mnie co jest mi
    > potrzebne.

    Lemingi oglądają telewizję od rana do nocy i płodzą kolejne lemingi.
    Dlatego czasem trzeba im powiedzieć, co jest dla nich dobre.

    > Jakbyś pomieszkał trochę w socjaliźmie to juz byś to przeżył. A tak
    > nauczysz się teraz na własnej skórze.

    Przecież mieszkam w złej, socjalistycznej zachodniej europie, prawda?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 384. Data: 2011-09-28 17:08:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 28 Sep 2011 16:07:09 +0100 osobnik zwany kamil
    wystukał:

    > A dlaczego masz płacić tyle za ropę, która przecież wypływa z dziury w
    > ziemi?

    to idź i sobie nalej i przerafinuj. Ktoś Ci broni?

    Jesteś pięknym przykładem zaimpregnowanego na wiedzę betonu.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 385. Data: 2011-09-28 17:09:19
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/09/2011 16:08, masti wrote:
    > Dnia pięknego Wed, 28 Sep 2011 16:07:09 +0100 osobnik zwany kamil
    > wystukał:

    > to idź i sobie nalej i przerafinuj. Ktoś Ci broni?

    A ty wyprodukuj sobie żarówkę, ktoś Ci broni?

    > Jesteś pięknym przykładem zaimpregnowanego na wiedzę betonu.

    Ziew.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 386. Data: 2011-09-28 17:09:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 28 Sep 2011 16:08:27 +0100 osobnik zwany kamil
    wystukał:

    > Lemingi oglądają telewizję od rana do nocy i płodzą kolejne lemingi.
    > Dlatego czasem trzeba im powiedzieć, co jest dla nich dobre.

    I na pewno tym, kto im powie nie jesteś Ty bo właśnie tą papkę
    produkujesz.

    > Przecież mieszkam w złej, socjalistycznej zachodniej europie, prawda?

    wali mnie gdzie mieszkasz. Ale lecz się na nogi.

  • 387. Data: 2011-09-28 17:09:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 28 Sep 2011 16:09:19 +0100 osobnik zwany kamil
    wystukał:

    > A ty wyprodukuj sobie żarówkę, ktoś Ci broni?

    tak. Prawo.

  • 388. Data: 2011-09-28 17:10:57
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/09/2011 16:09, masti wrote:

    > I na pewno tym, kto im powie nie jesteś Ty bo właśnie tą papkę
    > produkujesz.

    Psy szczekają, karawana jedzie dalej, a kilku krzykaczy zostaje bo nie
    podoba im się obrany kierunek. W drodze powrotnej karawana potyka się o
    ich kości.

    > wali mnie gdzie mieszkasz. Ale lecz się na nogi.

    Właczył ci się agresor, potrzebne to? Pytam poważnie - jęczycie na
    socjalistyczną europe, potem każesz mi w takiej pomieszkać żeby
    zrozumieć. No to mieszkam i rozumiem więcej, od Ciebie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 389. Data: 2011-09-28 17:11:50
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/09/2011 16:09, masti wrote:
    > Dnia pięknego Wed, 28 Sep 2011 16:09:19 +0100 osobnik zwany kamil
    > wystukał:

    > tak. Prawo.

    Prawo broni produkcji żarówek na własny użytek? Które konkretnie?

    Sprzedaży bimbru też broni, ale piwo w piwnicy warzę całkiem legalnie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 390. Data: 2011-09-28 17:14:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 28 Sep 2011 16:10:57 +0100 osobnik zwany kamil
    wystukał:

    > Psy szczekają, karawana jedzie dalej, a kilku krzykaczy zostaje bo nie
    > podoba im się obrany kierunek. W drodze powrotnej karawana potyka się o
    > ich kości.

    a dzieci takie jak ty dorośleją i zaczynają widzieć trochę więcej niż
    własny pokój

    > Właczył ci się agresor, potrzebne to? Pytam poważnie - jęczycie na
    > socjalistyczną europe, potem każesz mi w takiej pomieszkać żeby
    > zrozumieć. No to mieszkam i rozumiem więcej, od Ciebie.

    tak, tak. Obecnej socjalistycznej europie jescze daleko do socjalizmu
    rodem z PRL. Ale tacy jak Ty starają się do tego ideału dociągnąć.