  • 361. Data: 2011-09-28 16:49:02
    Temat: Re: Złomowisko europy?
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/09/2011 15:02, Przemysław Czaja wrote:

    > Użytkownik "kamil"

    > Zdaje się, że nawet PLONKA nie umiesz dać porządnego :)

    Za dobrze bawię się czytając Andrzejowe przemyślenia.

    > Mimo róznicy zdań pozdrówki. Z mojej strony EOT bo i tak nie przekonamy
    > się do swoich racji.

    To jest usenet, tu się nie przekonuje, tylko walczy. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 362. Data: 2011-09-28 16:51:17
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/09/2011 15:01, AZ wrote:

    > Cycat:
    > ---
    > Wręcz przeciwnie, po roku studiowania za granicą stwierdziłem, że
    > jeszcze długo nie będzie po co wracać.

    ten rok był w 2005, czego tu nie rozumieć?

    > Bez komentarza. No i moglbys dziecinnie przestac sie afiszowac brakiem
    > szacunku dla wlasnego kraju.

    To nie brak szacunku, tylko proste podsumowanie faktów, jakie oglądam
    podczas każdej wizyty.

    Po prostu daleko mi do patriotycznego zaślepenia, bo to jest mentalność
    kibolska. Oni też nie pojmują, że ich klub piłkarski nie jest
    najwspanialszy na świecie, szczególnie że nie wyszedł nawet z eliminacji.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 363. Data: 2011-09-28 16:52:19
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/09/2011 14:59, AZ wrote:

    > Rozumiem, ze tylko Ty byles za granica? Myslisz ze to jak jest w
    > Skandynawi czy na Zachodzie to jest kwestia zakazow? Jezeli tak to
    > jestes w mylnym bledzie...

    Już kilkanaście postów wyżej pisałem, że to nie jest wyłącznie kwestia
    zakazów. Ale pewne zakazy zmuszają do szukania alternatywnych rozwiązań,
    myślenia i analizowania własnego wpływu na otoczenie.

    Szkoda, że czytasz tak wybiórczo i niewiele z przekazu rozumiesz.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 364. Data: 2011-09-28 16:53:14
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/09/2011 15:45, Marcin N wrote:

    > Kamil, im dłużej Cię czytam, tym bardziej zniechęcasz mnie do ekologii.
    > Tak trzymaj brachu. Robisz dobrą robotę eurosceptykom.

    Psy szczekają, karawana jedzie dalej. Im bardziej są sceptyczni, tym
    bardziej ich to boli.

    Ja po prostu akceptuję rzeczywistość.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 365. Data: 2011-09-28 16:54:27
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/09/2011 15:06, Jarek Andrzejewski wrote:
> [...]
    atory/historical_evol_popul.pdf

    > miałem na myśli PL, faktycznie "skrót myślowy".

    I nie wpadłeś na to, że właśnie dzięki setkom tysięcy starych trupów na
    drogach tak odstajemy od reszty europy?

    > BTW: w 2011 wzrosły liczby (znów: PL) w stosunku do 2011 (np.
    > http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-duzy-wzrost-li
    czby-zabitych-w-wypadkach-drogowych,nId,352055
    > )

    Chwilowe trendy nie wpływają na wyniki badań rozciągniętych w
    dziesięcioleciach.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 366. Data: 2011-09-28 16:54:44
    Temat: Re: Z?omowisko europy?
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Ja mam swoje zdanie. Ale nie wiem jakie ma Korwin... Więc jak z tym BHP?
    > Będzie konsekwentny? Zwiedziłem sporo zakładów produkcyjnych (różnej
    > maści), w większości napatrzyłem się jak inspektorzy BHP jednak ganiają
    > robotników - bo oni zawsze zapominają, olewają, albo im się nie chce.

    Ja też mam swoje zdanie. I obawiam się ze moje z twoim się nie wykluczają.
    Chodzi o słowo _obowiązek_.
    BHP niech będzie. Kodeks Karny też. Kodeks cywilny też. I inne kodeksy,
    prawa i instrukcje obsługi też niech będą.
    Pasy zmniejszają ryzyko. Wykazałeś to statystykami. I dla mnie jest sprawa
    jasna. Ja jednak nie zapinam pasów, dzwonię w drzewo, obijam się sromotnie i
    sorry - moje ubezpieczenie nie pokrywa kosztów leczenia. Mój wybor, moje
    ryzyko, moje konsekwencje.
    Książka BHP jest? OK. Dostajesz cegłą w beret, kasku nie miałeś - sorry, no
    bonus, odszkodowania nie ma.
    Wyrządziłeś komuś szkodę bo się nie zastosowałeś do BHP? Sorry, idziesz
    siedzieć albo masz inną sankcję.
    Pismo świete jest. Można wierzyć albo nie. Kwestia wyboru. 10 przykazan też
    jest. Ustawa antyaborcyjna coś zmieni? IMO nic. Kto się będzie chciał poddać
    zabiegowi to zrobi to tak czy inaczej. W PL albo poza granicą. A kto nie
    będzie chciał to nie zrobi tego czy ustawa bedzie czy nie.
    Skoro samochodem można jeździć, zgodnie z prawem, powiedzmy że 130km/h to po
    co samochody z Vmax większym niż załóżmy 150km/h?
    Żeby Konio miał się jak pastwić nad kapeluszami? Uczyńmy z ludzi matołów i
    wstawmy lejce na 150, do tego gps i lejce miejskie na 80.
    Można? Technicznie można. Chcesz tak? Pewnie nie.

  • 367. Data: 2011-09-28 16:56:15
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/09/2011 15:06, CeSaR wrote:

    > DoQ-u, ale o co walka? Przeciez Korwin nie twierdzi, ?e pasy s? do dupy. On
    > neguje _obowi?zek_!!!
    > Po takich statystykach ka?dy logicznie my?l?cy cz?owiek zapnie pasy bo
    > bedzie chcia? a nie bo bedzie musia?. I wszystko.

    Skoro i tak zapnie, to co mu obowiązek przeszkadza?

    I dlaczego mam płacić za leczenie tych nie myślących logicznie?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 368. Data: 2011-09-28 16:56:35
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Bo o tym, że głosować "za" nie ma za kim, to nie ma nawet co gadać -
    > od lat głosuję tylko "przeciw".

    To jeszcze pokaż różnicę pomiędzy tymi przeciw ktorym głosujesz a tymi, na
    których głosujesz.

  • 369. Data: 2011-09-28 16:56:54
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/09/2011 15:26, CeSaR wrote:

    > DoQ, plizz. Chcesz mi powiedzieae ?e pasy zapinasz bo musisz? I ?e w pobli?u

    Kask na budowie też przecież zakładasz, bo tak bezpieczniej, a nie
    dlatego że musisz. Prawda?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 370. Data: 2011-09-28 16:57:53
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/09/2011 15:54, CeSaR wrote:

    > jasna. Ja jednak nie zapinam pasów, dzwonie w drzewo, obijam sie sromotnie i
    > sorry - moje ubezpieczenie nie pokrywa kosztów leczenia. Mój wybor, moje
    > ryzyko, moje konsekwencje.

    Czyli wracamy do średniowiecza?

    Co będzie następne? Kobieta nie zna sztuk walki, to niech ją gwałcą ile
    wlezie?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil