  • 301. Data: 2011-09-28 15:45:35
    Temat: Re: Z?omowisko europy?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-09-2011 15:40, CeSaR pisze:

    > Religii do tego nie mieszaj :-)
    > Mam nadzieje, ze gdyby taki ktos byl w sejmie i mial za soba kilku ludzi to
    > ich punkt widzenia by sprawil ze moze kto inny nie wciskal by swojego kitu
    > w tak prosty i chamski sposob, ze az w oczy szczypie.

    Nadzieja ... ;)

    > P.S. A Ty "im" wierzysz?

    Czy to, iż zlewam Korwina i mu nie wierzę jest równoznaczne z tym, że
    wierzę komuś innemu?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 302. Data: 2011-09-28 15:46:09
    Temat: Re: Złomowisko europy?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 28 Sep 2011 14:42:26 +0100 osobnik zwany kamil
    wystukał:

    > Wręcz przeciwnie, po roku studiowania za granicą stwierdziłem, że
    > jeszcze długo nie będzie po co wracać.
    >
    > Dlatego mam pojęcie o czym piszę i poznałem świat trochę dokładniej, niż
    > podczas dwudniowych wakacji, w przeciwieństwie do Andrzejów kręcących
    > się za własnym ogonem dookoła podwórka.

    ROTFL. Dziecko wynurzyło się z pod pierzynki i poucza jak działa świat.
    Pogadamy jak dorośniesz

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 303. Data: 2011-09-28 15:47:14
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/09/2011 14:46, masti wrote:
    > Dnia pięknego Wed, 28 Sep 2011 14:42:26 +0100 osobnik zwany kamil
    > wystukał:

    > ROTFL. Dziecko wynurzyło się z pod pierzynki i poucza jak działa świat.
    > Pogadamy jak dorośniesz

    ROTFL z ust kogoś, kto siedzi pod łóżkiem i odgania patykiem unijne
    potwory jest dość zabawne. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 304. Data: 2011-09-28 15:47:23
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Problem w tym, że to czy się jemu wierzy czy nie to sprawa drugorzędna
    > wobec PEWNOŚCI, że pozostali z żadnych obietnic się nie wywiązali.

    Ale nie chcę wybierać jakiegoś (za przeproszeniem) oszołoma, tylko
    dlatego, że inni się nie wywiązali...

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 305. Data: 2011-09-28 15:47:43
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-28, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Nic nie rozumiesz, wcale mnie to nie dziwi. Potrafisz jedynie klepać
    > swoje mantry bez chwili zastanowienia ani żadnej sensownej argumentacji.
    >
    > Prosiłem o podanie wyliczeń - o ile więcej kosztuje wyprodukowanie i
    > utylizacja nowego samochodu czy żarówki. Tylu myślących przebiegłych
    > tropicieli lobbystów, a żaden nie przedstawił wiarygodnych wyników badań.

    Myslisz ze ktos sie bedzie tymi kosztami afiszowal? Ponoc koszt
    utylizacji ponosimy juz przy zakupie.

    Unia dziala tak, ze wprowadza cos co jest ogromnym problemem ale mozna
    powiedziec: jestesmy eko!

    Swietlowki - problem z utylizacja, problem przy rozbiciu.
    Samochody - problem z DPF-ami i innymi eko cudami ktore kosztuja krocie.
    --
    Artur

  • 306. Data: 2011-09-28 15:49:03
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/09/2011 14:47, AZ wrote:

    > Myslisz ze ktos sie bedzie tymi kosztami afiszowal? Ponoc koszt
    > utylizacji ponosimy juz przy zakupie.

    Rozliczenia finansowe producentów są dostępne publicznie. Żaden
    anty-ekooszołomski ekonomista nie wykorzystał ich do obalenia
    nielubianych teorii?

> [...]
    >
    > Swietlowki - problem z utylizacja, problem przy rozbiciu.
    > Samochody - problem z DPF-ami i innymi eko cudami ktore kosztuja krocie.

    Obal więc to konkretnymi danymi, a nie "problem z tym", "problem z
    tamtym". Nie potrafisz?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 307. Data: 2011-09-28 15:50:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 28 Sep 2011 14:47:14 +0100 osobnik zwany kamil
    wystukał:

    > ROTFL z ust kogoś, kto siedzi pod łóżkiem i odgania patykiem unijne
    > potwory jest dość zabawne. :)

    w świetle Twoich wypowiedzi byłoby to zabawne, ale niestety takie
    niedouczone dzieci miewają prawa wyborcze. A teraz marsz do książek

  • 308. Data: 2011-09-28 15:52:29
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/09/2011 14:50, masti wrote:

    > w świetle Twoich wypowiedzi byłoby to zabawne, ale niestety takie
    > niedouczone dzieci miewają prawa wyborcze. A teraz marsz do książek

    Widzisz misiu kolorowy, ja poza polską już 7 rok jestem. A ty ile czasu
    spędziłeś w innych kulturach, poznając ludzi patrzących na świat z
    perspektywy dziesięcioleci całkowicie odmiennego wychowania?

    Andrzej strzelam, że zero.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 309. Data: 2011-09-28 15:52:33
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 28 Sep 2011 14:45:21 +0100, kamil <k...@s...com> wrote:

    >Czy potrafisz podać jedne wyniki badań pokazujące dokładnie o ile nowy
    >samochód bardziej szkodzi środowisku na przestrzeni powiedzmy 5 lat?

    to ja zapytam tak: czy Ty sądzisz, że wyprodukowanie i utylizacja
    samochodu nie szkodzi środowisku w najmniejszym nawet stopniu? Jeśli
    tak nie sądzisz, to nie możesz tego pomijać w momencie, gdy
    twierdzisz, że obowiązkowa wymiana samochodu po określonym urzędowo
    czasie jest lepsza dla środowiska niż pozostawienie decyzji o wymianie
    właścicielom starych aut.

    To, że nie wiesz (nikt nie podał) kosztów (w sensie np.
    zanieczyszczeń) nie oznacza, że są zerowe i takie nalezy przyjąć do
    porównania.
    To tak a propos dyskusji i logiki.
    Broń Boże nie sądzę, że nie masz racji, a jedynie to, że Ty także nie
    dowiodłeś, że urzędowy nakaz wymiany jest korzystny - podobnie, jak
    Twoi adwersarze, że jest odwrotnie.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 310. Data: 2011-09-28 15:52:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.09.2011 15:40, kamil pisze:

    > Nic nie rozumiesz, wcale mnie to nie dziwi. Potrafisz jedynie klepać
    > swoje mantry bez chwili zastanowienia ani żadnej sensownej argumentacji.

    To ty, nie ja.

    > Prosiłem o podanie wyliczeń - o ile więcej kosztuje wyprodukowanie i
    > utylizacja nowego samochodu czy żarówki. Tylu myślących przebiegłych
    > tropicieli lobbystów, a żaden nie przedstawił wiarygodnych wyników badań.

    Ceny są dość dobrym wyznacznikiem kosztów.

    Nowy samochód kosztuje około 50 tysięcy.

    Mnie 50 tysięcy kosztowałoby paliwo po jakichś 20 latach.

    Czyli całe "zanieczyszczenie" z mojego paliwa to nowy samochód dopiero
    po 20 latach.

    A nie liczę jeszcze kosztów recyklingu, które z pokolenia na pokolenie
    (samochodów) rosną z uwagi na coraz bardziej skomplikowane materiały
    (kompozyty) i konstrukcje.