  • 101. Data: 2011-09-27 21:52:59
    Temat: Re: Z?omowisko europy?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Marcin,

    niemiec-sprzedaje-tradycyjne-zarowki-jako-grzejniki.
    html
    > Tylko, że teraz taka 100 watowa żarówka kosztuje 4 zł. Wcześniej
    > kosztowała 1.50 zł.

    Ale przecież właśnie o to chodziło producentom żarówek.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 102. Data: 2011-09-27 21:54:18
    Temat: Re: Złomowisko europy?
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-09-27 15:51, kamil pisze:

    > Wyjdzie jeszcze śmieszniej:
    >
    > http://praca.wp.pl/title,Ile-wynosi-srednia-pensja-P
    olakow,wid,9557191,wiadomosc.html?ticaid=1d197

    > http://career-advice.monster.co.uk/salary-benefits/p
    ay-salary-advice/uk-average-salary-graphs/article.as
    px

    Ale co Ty porownales? Artykul z 2008 w dodatku z tak wiarygodnego zrodla
    jak Fakt, do ankiety z 2011??? Bez jaj...

    --
    venioo
    GG:198909

  • 103. Data: 2011-09-27 22:00:19
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-27 21:54, venioo pisze:

> [...]
    >>

    > Ale co Ty porownales? Artykul z 2008 w dodatku z tak wiarygodnego zrodla
    > jak Fakt, do ankiety z 2011??? Bez jaj...

    Drogi przyjacielu - teraz masz czas na przedstawienie "swoich" danych
    - nie z Faktu i nie z 2008...

    Czekamy.

  • 104. Data: 2011-09-27 22:04:12
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-09-27 21:39, venioo pisze:
    > Jakos jak jakis czas temu porownywali do konkretnych krajow Unii to
    > wyszlo, ze wcale nie odbiegamy jakos mocno od sredniej, a OIDP danie
    > nawet wyprzedzalismy. Wiec albo ktos tu klamie, albo tak nagle sie
    > pogorszylo u nas w kraju.

    Dania się nie liczy. Mają chore przepisy.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 105. Data: 2011-09-27 22:30:41
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-09-27 22:00, Artur Maśląg pisze:

> [...]
    px

    > Drogi przyjacielu - teraz masz czas na przedstawienie "swoich" danych

    Prosze
    http://www.stat.gov.pl/cps/rde/xbcr/gus/PUBL_pw_zatr
    udnienie_wynagrodzenia_2010.zip

    trudno jakos nie bylo znalezc.

    Ja nie neguje roznicy w zarobkach, tylko zwrocilem uwage na
    bezsensownosc porownania okresu rozniacego sie o 3 lata...

    --
    venioo
    GG:198909

  • 106. Data: 2011-09-27 22:37:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kamil" napisał w wiadomości grup
    >Temat dość często poruszany na grupie, w końcu jakieś konkretne
    >liczby:
    >http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,10360466,Polacy
    _jezdza_autami_dwa_razy_starszymi_niz_srednia.html

    A nam ktos proponowal 2500 euro za zakup nowego auta ?

    A i tak mysle ze te dane nie sa calkiem prawdziwe.
    Owszem, wystarczy spojrzec na rynek aby sie zgodzic ze wiekszosc ma u
    nas ponad 10 lat ... ale coz, takie czasy.
    To sa 10 latki w dobrym stanie, bo naprawiac sie nie oplaca, lepiej
    kupic drugi :-)

    Ciekawe ile jest jakis staroci dawno rozebranych na czesci, ktorych
    teraz wyrejestrowac nie mozna.

    A UE to nie tylko Niemcy i Anglia, to takze np Dania, gdzie w
    pojezdzie sa tak duze podatki (do 225%) ze na pewno nie jest szybko
    wyrzucany.

    J.

  • 107. Data: 2011-09-27 23:56:59
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-09-27 14:53, Artur Maśląg pisze:

    > Eeee tam - jeszcze bardziej byli "zdziwieni" niemieccy po wprowadzeniu
    > dopłat ekologicznych - zeszli z 8,2 na 8,1 :)

    A chwile potem zapewne wróci do 8,3...
    Bo co taka dopłata może dać? Tyle że ktoś kto i tak by kupił samochód,
    kupi go trochę wcześniej.
    Chwilowy wzrost ilości kupowanych samochodów po wprowadzeniu dopłat, a
    potem siłą rzeczy spadek sprzedaży.

  • 108. Data: 2011-09-27 23:59:09
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/09/2011 21:30, venioo wrote:

> [...]
    >
    > Ja nie neguje roznicy w zarobkach, tylko zwrocilem uwage na
    > bezsensownosc porownania okresu rozniacego sie o 3 lata...

    Mój błąd, wkleiłem pierwsze lepsze z googli, nie miałem czasu w pracy
    przeglądać pierdyliona raportów.

    Skróć może też jakoś te PDFy, średnio chce mi się kolejnych 300 stron
    tabelek przeszukiwać.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 109. Data: 2011-09-27 23:59:50
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

> [...]
    > wyszlo, ze wcale nie odbiegamy jakos mocno od sredniej, a OIDP danie
    > nawet wyprzedzalismy. Wiec albo ktos tu klamie, albo tak nagle sie

    W Danii jeszcze mniej ludzi niż u nas stać na nowy samochód, więc jeżdżą
    jeszcze starszymi.

  • 110. Data: 2011-09-28 00:00:45
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/09/2011 20:52, RoMan Mandziejewicz wrote:

    niemiec-sprzedaje-tradycyjne-zarowki-jako-grzejniki.
    html

    > Ale przecież właśnie o to chodziło producentom żarówek.

    Bo to lobby jest, zgadali się z żydami w parlamencie europejskim, czy
    kto tam akurat dzisiaj w modzie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil