  • Data: 2012-12-17 20:00:49
    Temat: Re: Złodziejski Orange!!!
    Od: "ronel" <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "$heikh el $hah" <s...@g...com> napisał w
    wiadomości news:50cedc98$0$26705$65785112@news.neostrada.pl...

    > No ale przy abonamencie też można sobie wpłacić na konto dwukrotną cenę
    > taryfy za to nie trzeba się przejmować, że skończą się nagle pieniądze
    > na koncie i trzeba robić doładowanie.
    > Ja naprawdę próbuję to zrozumieć, ale nie znajduję mocnego argumentu za
    > tym rozwiązaniem. Najbardziej przemawia do mnie opcja 'rodzicielskiej
    > kontroli wydatków' dzieciaka, ale i tu lepszym rozwiązaniem wydaje mi
    > się kupno (choćby używanej) słuchawki za 300 zł i doładowań w kwocie
    > zależnej od domowego budżetu i zapotrzebowań.

    Co chcesz doładowywać przy abonamencie? Wszedłeś właśnie w polę z napisem
    mix i nawet tego nie zauważyłeś, nie wiem co miałeś na myśli, ale czy taki
    myk również
    skraca długość trwania umowy? Było też o tym, że nie każdy ma stała umowę
    o pracę itp i nie chce/nie może wziąć abonamentu a chciałby tanio(tak,
    później się to samemu spłaca, to prawda) nowy w miarę dobry telefon.