  • Data: 2012-12-17 17:04:53
    Temat: Re: Złodziejski Orange!!!
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" napisał:

    > Właśnie trzeba by dopiero z tym zaeksperymentować, ba tak w sumie nie
    > wiadomo jakie kary grozą gdy po zakończeniu kontraktu po prostu
    > wymazujesz firmę z pamięci, masz gdzieś ich rachunki które niewątpliwie
    > będą nadal przysyłać. .. Na razie nie spotkałem nikogo kto to
    > wypraktykował - po skończonej umowie wszyscy jak barany (łącznie ze mną)
    > złożyli wypowiedzenia.

    Bo to de facto nie są umowy terminowe, choć de iure są. Terminowy jest
    tylko tzw. Okres Zastrzeżony, przez który ty zobowiązany jesteś utrzymać
    aktywny numer, a ONI zobowiązują się podliczać cię wg "promocyjnie" ;->
    Jedyną "karą" za niezłożenie wypowiedzenia lub przedłużenia umowy w
    stosownym terminie jest nagły przeskok na cennik ogólny (często droższy od
    taryfy "promocyjnej") i brak "bonusów" (jeśli były). Płacić jednakoż
    trzeba, pakta są serwanta.
    Za "karę" można od biedy uznać np. praktyki Vectry (operator TV), która po
    upływie 2-letniego okresu zastrzeżonego automagicznie dokłada następny
    6-miesięczny, w czasie którego teoretycznie nic nie można zrobić.
    Praktycznie można, co sam wypraktykowałem. Należy uważnie przyjrzeć się
    aktualnym regulaminom operatorów, czy nie pójdą przypadkiem w ich ślady.
    Mnie to co prawda zwisa i powiewa, bo posiadając wszak mentalność
    niewolnika, sam dobrowolnie pójdę w styczniu zakuć się w kajdany.

    JoteR