  • 1. Data: 2010-11-30 19:08:54
    Temat: Złodziejka ERA
    Od: Quixi Media <q...@g...com>

    Konkurs ERY 8007 żeruje na przypadkowych sms-ach wysłanych przy próbie
    usuniecia wiadomości - wiem z opowiadań wielu starszych osób, które
    tak wydrenowano - moja teściowa straciła w ten sposób 97 zł!
    Złodziejstwo w biały dzień - wystarczy przypadkowy, "pusty" sms!

  • 2. Data: 2010-11-30 19:29:06
    Temat: Re: Złodziejka ERA
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 30 Nov 2010 11:08:54 -0800 (PST), Quixi Media napisał(a):

> [...]
    > tak wydrenowano - moja teściowa straciła w ten sposób 97 zł!
    > Złodziejstwo w biały dzień - wystarczy przypadkowy, "pusty" sms!

    97 zł za sms wysłany na darmowy numer? serio?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 3. Data: 2010-11-30 21:37:10
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości
> [...]
    Nie tak całkiem pusty. Pod ten sam numer wysyła się również wycofanie udziału.
    Treść musi się różnić.

    > 97 zł za sms wysłany na darmowy numer? serio?
    Potwierdza zgodę na udział w loterii z opłatą dzienną.
    Puszczasz smsa i dzień w dzień 4,88 spada z konta.
    Ostrzegłem swoich emerytów, by nie reagowali.

  • 4. Data: 2010-11-30 23:03:54
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Quixi Media pisze:
    > (...) moja teściowa straciła w ten sposób 97 zł!
    > Złodziejstwo w biały dzień - wystarczy przypadkowy, "pusty" sms!
    ja przypadkowo zostawiłem dowód i kluczyki w samochodzie. na jakiej
    grupie mam sie wyżalić?

    ToMasz

  • 5. Data: 2010-12-01 07:58:57
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl>

    > ja przypadkowo zostawiłem dowód i kluczyki w samochodzie. na jakiej
    > grupie mam sie wyżalić?

    pl.soc.prawo :-)

  • 6. Data: 2010-12-01 10:02:28
    Temat: Re: Złodziejka ERA [off topic]
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    > ja przypadkowo zostawiłem dowód i kluczyki w samochodzie.
    śmiech śmiechem.
    15 lat temu zostawiłem kluczyki w drzwiach kierowcy
    i poszedłem na zakupy. Wróciłem po dwóch godzinach.
    Nikt ciabąka nie ruszył. Za to dostałem mandat
    w pierwszy dzień obowiązywania SOP :)