  • Data: 2010-09-14 10:14:21
    Temat: Re: Złodzieje z PZU
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-13 22:14, Chlorek potasu pisze:
    > Rok temu kupiłem "samochód" - trupa z 1996 roku za 4k PLN. Ubezpieczony był w
    gównianej firmie PZU. Kilka dni po terminie rozwiązania z nimi umowy kupiłem OC w
    mBanku i od razu wysłałem pismo do PZU + kopia umowy z mBank. Oczywiście dostałem
    odpowiedź, że spóźniłem się o kilka dni z rozwiązaniem umowy i musze zapłacić za
    kolejny rok. Wysłałem więc pismo z prośba o anulowanie umowy bo ubezpieczenie już mam
    i nie stać mnie na opłacenie kolejnego. Jak sie można domyśleć, nic z tego nie
    wyszło, bo PZU to najbardziej syfiasta polska firma więc dyskutować z nią nie można.
    Zastanawiam się zatem czy ustawa, którą się podpierają nie jest w konflikcie z
    interesem obywatela. Zakupiłem samochód, a nie samochód z szeregiem opłat, które
    ma/miał na głowie były właściciel.

    Czyli próbowałeś rozwiązać kilka dni po terminie, mimo że przedtem miałeś na to
    miesiąc.
    Ale pewnie ci się nie chciało i myślałeś że jakoś to będzie? bo TU to takie fajne,
    przyjazne firmy?

    > Jak można pozwolić na takie okradanie obywateli przez PZU ? Czy UOKiK jest w stanie
    pomóc w tej sytuacji? Oni oczywiście zgodnie z prawem mogą wyłudzić ode mnie te
    pieniądze, ale nie mam ochoty bez walki puścić tego płazem i akceptować wybryków tej
    złodziejskiej firmy.

    O czywiście że nie pomoże żaden uokik itp.
    Owszem, mogli by być bardziej ugodowi, ale już wiesz, że nie są...
    Zwłaszcza ostatnio, gdy się walczy o przychody pazurami.

    > Nawiasem mówiąc, już zdążyłem namówić mamę na zmianę ubezpieczyciela, a nawet gdyby
    kręciła nosem to choćbym miał jej opłacić OC z własnej kieszeni to nie pozwolę jej
    kontynuować współpracy z PZU.

    I to był - być może - jedyny argument. Mogłeś im napisać np:
    "Nadmieniam, że w przypadku pozytywnego rozpatrzenia prośby, osoby X,Y,Z,
    ujęte Państwa postawą, będą kontynuowały polisy nr A,B,C w Państwa firmie..."
    Może by to coś dało?