-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Złodziej prądu
Date: Mon, 4 Jan 2016 22:01:00 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 20
Message-ID: <n6emid$kmv$1@node1.news.atman.pl>
References: <56879e1a$0$22842$65785112@news.neostrada.pl>
<n6886e$juh$1@node2.news.atman.pl>
<5687aef0$0$22830$65785112@news.neostrada.pl>
<5687b14a$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
<5687ba57$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
<n68eb4$ps1$1@node2.news.atman.pl>
<5687c161$0$699$65785112@news.neostrada.pl>
<n68hb1$h2e$1@node1.news.atman.pl>
<5687cb9f$0$654$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@g...com>
<4...@g...com>
<n6d9k2$oeg$1@node2.news.atman.pl>
<5...@g...com>
<n6e0hc$fh3$1@node2.news.atman.pl>
<2...@g...com>
NNTP-Posting-Host: 89-76-149-73.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1451941261 21215 89.76.149.73 (4 Jan 2016 21:01:01 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 4 Jan 2016 21:01:01 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.5.0
In-Reply-To: <2...@g...com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2574928
[ ukryj nagłówki ]
> Nie da sie mocno uderzyc w bardzo rozladowany akumulator duzym pradem bo ma
akumulator duza rezystancje wewnetrzna.
> Maleje ona w trakcie ladowania. Tak przy okazji. Po kazdym normalnym
> rozruchu akumulator dostaje tyle amperow ile moze dac alternator. Tak
> od 40A wzwyz.
Akumulator z zasady ma bardzo małą oporność wewnętrzną i właśnie dlatego
można uderzyć w niego dużym prądem, który ogranicza tylko! jego rezystancja.
Dlatego zdrowsze jest ładownie małym stałym prądem niż przy stałym napięciu.
>I jakos mu to nie szkodzi. Najpierw 100A przez sekunde na rozruch a potem 50A przez
piec sekund na uzupelnienie ladunku.
I to mu właśnie szkodzi. Trwałość jego się zmniejsza. Mit nr sześć:
http://magazynauto.interia.pl/porady/eksploatacja/el
ektronika-elektryka-2861/news-7-mitow-o-akumulatorac
h,nId,1359881
A już kompletnym idiotyzmem jest postępowanie w ten sposób gdy
akumulator jest mocno zasiarczony, a można go jeszcze próbować odratować.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.01.16 22:34 Zenek Kapelinder
- 16.01.16 21:56 janusz_k
- 19.01.16 10:54 miumiu
- 02.02.16 22:42 g...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- W-wa naklejki wjazd do centrum
- 1250 euro za rezygnacje z posiadania samochodu
- poszedł na czerwonym i uderzył w motur
- Tesla to wóz dla mnie
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- A co mnie to koooorwa obchodzi?
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
Najnowsze wątki
- 2024-07-01 W-wa naklejki wjazd do centrum
- 2024-07-01 ładowarka zmarła
- 2024-07-01 Koder szuka pracy. Koduję w j.: Asembler, C, C++ (z Qt) i D.
- 2024-07-01 Kraków => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-07-01 Białystok => Full Stack Web Developer (.Net Core, Angular6+) <=
- 2024-07-01 Berlin => Technical Rollouter (Radio Systems Software Installation and
- 2024-07-01 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-07-01 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-07-01 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-07-01 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-07-01 Bielsko-Biała => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-07-01 Mini Netykieta polskich grup dyskusyjnych
- 2024-07-01 Re: Jak wypełnić polecenie francuskiego sądu blokowania niektórych zapytań DNS? Blokując Francję
- 2024-07-01 Re: Powtórne wezwanie na PO-komisję uzdrowi Ziobrę już w 10 dni
- 2024-07-01 CA -- problem z logowaniem