eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZłodziej prądu › Re: Złodziej prądu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Złodziej prądu
    Date: Mon, 4 Jan 2016 22:01:00 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 20
    Message-ID: <n6emid$kmv$1@node1.news.atman.pl>
    References: <56879e1a$0$22842$65785112@news.neostrada.pl>
    <n6886e$juh$1@node2.news.atman.pl>
    <5687aef0$0$22830$65785112@news.neostrada.pl>
    <5687b14a$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
    <5687ba57$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
    <n68eb4$ps1$1@node2.news.atman.pl>
    <5687c161$0$699$65785112@news.neostrada.pl>
    <n68hb1$h2e$1@node1.news.atman.pl>
    <5687cb9f$0$654$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <4...@g...com>
    <n6d9k2$oeg$1@node2.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <n6e0hc$fh3$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 89-76-149-73.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1451941261 21215 89.76.149.73 (4 Jan 2016 21:01:01 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 4 Jan 2016 21:01:01 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.5.0
    In-Reply-To: <2...@g...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2574928
    [ ukryj nagłówki ]


    > Nie da sie mocno uderzyc w bardzo rozladowany akumulator duzym pradem bo ma
    akumulator duza rezystancje wewnetrzna.
    > Maleje ona w trakcie ladowania. Tak przy okazji. Po kazdym normalnym
    > rozruchu akumulator dostaje tyle amperow ile moze dac alternator. Tak
    > od 40A wzwyz.

    Akumulator z zasady ma bardzo małą oporność wewnętrzną i właśnie dlatego
    można uderzyć w niego dużym prądem, który ogranicza tylko! jego rezystancja.
    Dlatego zdrowsze jest ładownie małym stałym prądem niż przy stałym napięciu.

    >I jakos mu to nie szkodzi. Najpierw 100A przez sekunde na rozruch a potem 50A przez
    piec sekund na uzupelnienie ladunku.

    I to mu właśnie szkodzi. Trwałość jego się zmniejsza. Mit nr sześć:
    http://magazynauto.interia.pl/porady/eksploatacja/el
    ektronika-elektryka-2861/news-7-mitow-o-akumulatorac
    h,nId,1359881
    A już kompletnym idiotyzmem jest postępowanie w ten sposób gdy
    akumulator jest mocno zasiarczony, a można go jeszcze próbować odratować.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: