    Date: Thu, 03 Feb 2011 01:34:55 +0100
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zlicytowali mu samochód

    W dniu 2011-02-02 22:54, Cavallino pisze:

    > Nie, nie tu tkwi problem.
    > Problem tkwi w tym, że delikwent nie ma ruchu, bo państwo tak postanowiło.
    > Głupota może się zdarzyć wszędzie.

    No tylko rolą systemu jest tą głupotę eliminować.
    Sędzia który ma dużo odwołań do wyższej instancji to już słaby sędzia.
    A jeżeli wyższa instancja te odwołania uznaje za zasadne w
    ponadprzeciętnej ilości, to już powinien być kandydat do wykluczenia ze
    składów sędziowskich.

    Co do ruchu, to nie wiem czy tak do końca nie ma - oczywiście samochód
    został już zlicytowany, ale raczej ma możliwość pisania odwołań do
    wyższych instancji, do Strasburga czy gdzieś i tam uzyskania
    odszkodowania za ewidentną niesprawiedliwość która go spotkała.

    Ja wiem że to uciążliwe, ale nikt tego za niego nie zrobi.