eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika[Zlecę] Wykonanie układu line out -> CB Radio (mic in) z funkcją VOX › Re: [Zlecę] Wykonanie układu line out -> CB Radio (mic in) z funkcją VOX
    From: "netfront" <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.rec.radio.cb
    Subject: Re: [Zlecę] Wykonanie układu line out -> CB Radio (mic in) z funkcją VOX
    Date: Fri, 9 Nov 2012 12:11:43 +0100

    > A nie ma jakiegoś CB z TEL-MUTE tudzież innym wyjściem umożliwiającym
    > bezpośrednie sterowanie wyciszaniem ?

    Witam.
    Tak czytam ten wątek i czekam co z tego wyjdzie.
    A swoją drogą to czy zastanowiłeś się nad praktycznym efektem takiego
    rozwiązania?
    Niestety Cb nie jest ideałem i nie ma w praktyce takiej sytuacji, że albo
    słuchasz nadawcy albo radio się wycisza. A już napewno w mobilu. W praktyce
    radio trzeszczy, włączają sie odlegli (słabo zrozumiali) nadawcy, szumy etc.
    Trochę taki efekt eliminuje ASQ, ale tylko odrobinę. Jestem przekonany, że
    wynikiem zastosowania takiego rozwiązania byłaby kilkuminutowa kakofonia
    (cb, radio, cb, radio, cb, ...), po kórej wyłączysz to na stałe. Rwanie
    odsłuchiwanej transmisji spowodowane opóźnieniem w przełączeniu pomijam.
    Tak więc zastanów się czy gra warta świeczki.
    Co do braku wyjścia tel-mute w radiu - sterowanym np. zestawem
    głośnomówiącym - urządzenia takie (wiązki) można nabyć bez problemu.
    Tylko cały czas zastanawiam się po co?
    Pozdrawiam - JK