  • Data: 2010-04-19 20:01:47
    Temat: Re: Źle wkręcone śruby mocujące koło....
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    ninja pisze:
    > Witam, zmieniałem opony na letnie i okazało się że mam źle wkręcone dwie
    > śruby, wkręcono pod skosem na siłę, i teraz nie można tych dwóch dobrze
    > wkręcić. Auto to polonez. Co można zrobić?

    Żeby to było zrobione dobrze to wymień piastę - to nie będzie jakiś
    wielki koszt.

    Jeżeli koniecznie chcesz to reanimować, to ja bym zrezygnował ze śrub na
    rzecz nakrętek i raz dobrze wkręconych i obspawanych od tyłu szpilek,
    jeżeli zostało tam jeszcze wystarczająco dużo gwintu.

    > Czy ewentualnie wymienić tą część gdzie się mocuje koło?
    > - Jak się ona nazywa?

    Piasta koła.
    Tu masz zdjęcia, tyle że to chyba do jakiś starych poldków:
    http://www.allegro.pl/item1007110114_piasta_kola_pol
    onez_fiat_125p_i_lucas.html