  • 11. Data: 2011-09-08 11:57:26
    Temat: Re: Złamanie prędkościomierza
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-09-08 12:40, WIADRO pisze:

    > nic szczególnego , trzęsie i wieje trochę bardziej
    > licznikowe 335 a w rzeczywistości nawet 300 nie przekroczyłem.

    Dobrze jest coś takiego przećwiczyć na autostradzie z Belgii do Paryża.
    Tam obok autostrady prowadzą tory TGV można się pościągać ;)

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 12. Data: 2011-09-10 17:41:15
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2011-09-08 13:57, The_EaGle pisze:

    > Dobrze jest coś takiego przećwiczyć na autostradzie z Belgii do Paryża.
    > Tam obok autostrady prowadzą tory TGV można się pościągać ;)

    299 mozna zobaczyc i w Polszy mimo ze to nawet nie 270 "w realu". Wiadro
    ma racje - "nic szczegolnego"..

    Pzdr
    PS: zakretasy na poludniu i tak sa fajniejsze :)
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 13. Data: 2011-09-13 19:28:14
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    > 299 mozna zobaczyc i w Polszy mimo ze to nawet nie 270 "w realu". Wiadro
    > ma racje - "nic szczegolnego"..

    to ile cza jechać zeby bylo czysta? :)

    --
    _______
    Songoku

  • 14. Data: 2011-09-13 20:01:17
    Temat: Złamanie prędkościomierza
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    W dniu wtorek, 13 września 2011, 21:28:14 UTC+2 użytkownik Songoku napisał:

    > to ile cza jechać zeby bylo czysta? :)

    ponad 340 moim zdaniem , poślizg tylnego koła to ponad 10% przy tej prędkości a
    mierzone to jest na wale silnika, dodając marne opony, nawierzchnie i lekki wiatr
    myślę że koło 350 licznikowe to 300 realne

  • 15. Data: 2011-09-13 20:42:25
    Od: Markowski <m...@g...com>

    On 8 Wrz, 13:57, The_EaGle <e...@j...com> wrote:

    > Dobrze jest coś takiego przećwiczyć na autostradzie z Belgii do Paryża.
    > Tam obok autostrady prowadzą tory TGV można się pościągać ;)

    Wątpię. Po pierwsze primo we Francji jakieś tam ograniczenia prędkości
    nawet na autostradach obowiązują i podejrzewam, że videoradiowozy
    najczęściej kursują tam, gdzie ludzi najczęściek korci :-).
    A w Niemczech na odcinkach autostrady Frankfurt-Kolonia, wzdłuż
    której jedzie szybka kolej ICE specjalnie porobili ograniczenia w
    miejscach , gdzie można zobaczyć pociąg, żeby się nie ścigać. Trochę
    mi to zajęło zanim wykumałem po kiego grzyba na takiej ładnej prostej
    - i to z górki - dają 120km/h. To samo dotyczy odcinka autostrady koło
    Frankfurtu, który tak przypadkiem znajduje się równolegle do ścieżki
    podejścia samolotów do lądowania. Zarówno z samolotu jak i z
    autostrady - widok zajebisty, ale się nie pościgasz.

    Markowski
    VFR800Fi, co na Autobahnach niejedne gumy zjadła.

  • 16. Data: 2011-09-14 04:36:49
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-09-13 22:01, WIADRO pisze:

    > ponad 340 moim zdaniem , poślizg tylnego koła to ponad 10% przy tej prędkości a
    mierzone to jest na wale silnika, dodając marne opony, nawierzchnie i lekki wiatr
    myślę że koło 350 licznikowe to 300 realne

    Max błąd prędkościomierza wg homologacji to 5% + 8km/h oczywiście in plus.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 17. Data: 2011-09-14 07:21:23
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    The_EaGle pisze:

    > Max błąd prędkościomierza wg homologacji to 5% + 8km/h oczywiście in plus.

    błąd w odniesieniu do napędu. A poslizg na przyczepnosci juz sie pod to
    nie łapie

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 18. Data: 2011-09-14 16:37:57
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    WIADRO pisze:
    ...>8

    > ponad 340 moim zdaniem , poślizg tylnego koła to ponad 10% przy tej prędkości
    > a mierzone to jest na wale silnika, dodając marne opony, nawierzchnie i lekki wiatr
    > myślę że koło 350 licznikowe to 300 realne

    Temat walkowany do obrzydzenia - rowerowy licznik "SIGMA" chodzi ponad
    300, napedzany z przedniego kola wiec bez poslizgu a dokladnosc? Do 1
    cyfry wyswietlanej.
    Stosowane i sprawdzone! (tyle ze 300 to bandzior nie poleci :( )

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 19. Data: 2011-09-15 08:08:11
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-14, Sir Piernik <d...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > cyfry wyswietlanej.
    > Stosowane i sprawdzone! (tyle ze 300 to bandzior nie poleci :( )

    Ktory model Sigmy dziala >300?

    --
    Artur

  • 20. Data: 2011-09-15 18:19:32
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    AZ pisze:
    ...>8
    > Ktory model Sigmy dziala>300?

    Cholera wie, nie chce mi sie isc do garazu :)
    W sklepie rowerowym byl "symulator" - kolko z dziecinnego rowerka z
    impulsatorem i podstawkami do roznych licznikow.
    Recznie dalo sie napedzic toto do jakichs 30 km/h ale po zaprzyjaznieniu
    sie z panem sprzedawca, przy pomocy duzego roweru ktorego kolo
    przytknalem do symulatora, krecac pedalem rozpedzilem toto wlasnie do
    ponad 300. Wszystkie SIGMy ktore byly w sklepie (chyba 3-4 sztuki)
    "zdaly". Wybralem najtansza :)

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe