-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.chmurka.net!not-for-mail
From: <5...@8...212015.invalid> (Tom N)
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Złagodzone przepisy dot. badań technicznych
Date: Thu, 25 Oct 2012 21:20:15 +0200
Organization: news.chmurka.net
Lines: 48
Message-ID: <1...@1...invalid>
References: <k5qsd7$3ed$1@news.task.gda.pl> <k5rg3o$1l5$1@node2.news.atman.pl>
<k5rk25$sh1$4@news.task.gda.pl> <k64303$viu$1@usenet.news.interia.pl>
<k65ggm$1p9$1@node2.news.atman.pl> <k66cdt$lg1$1@usenet.news.interia.pl>
<1...@1...invalid>
<k66j8o$132$1@usenet.news.interia.pl>
<1...@1...invalid>
<k66pd9$bef$1@usenet.news.interia.pl>
<1...@1...invalid>
<Pine.WNT.4.64.1210241331500.3928@quad>
<k69cgs$gpg$1@usenet.news.interia.pl>
<1...@1...invalid>
<k69ejj$k7b$1@usenet.news.interia.pl>
<1...@1...invalid>
<k69ioj$qva$1@usenet.news.interia.pl>
<1...@1...invalid>
<k69p8r$5te$1@usenet.news.interia.pl>
<1...@1...invalid>
<k6c2im$prj$1@usenet.news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: newelite.bshellz.net
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: avenger.news.chmurka.net 1351192813 10898 46.4.214.112 (25 Oct 2012 19:20:13
GMT)
X-Complaints-To: abuse-news.(at).chmurka.net
NNTP-Posting-Date: Thu, 25 Oct 2012 19:20:13 +0000 (UTC)
X-Name: Tomasz Nycz
X-Authenticated-User: TomN
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2470014
[ ukryj nagłówki ]qnick w
<news:k6c2im$prj$1@usenet.news.interia.pl>:
> W dniu 2012-10-25 20:20, (Tom N) pisze:
>> Czyli nie telepiesz?
>> To po co w takim razie w "cenniku ministerialnym": 2.9 działania
>> amortyzatorów jednej osi 14,00. Nie ma tam mowy o "oględzinach", tylko jest
>> o "działaniu".
>> Z tego na wprost wynika przecież, że przy ponownym badaniu -- spowodowanym
>> wcześniejszym negatywem dla amorków -- powinieneś telepać, pisałeś przecież
>> trzymasz się wytycznych ministra literalnie...
>> Ale może napiszesz chociaż dlaczego w rozporządzeniu jest mowa o regulacji
>> ciśnienia w oponach?
> Nie, no chyba że mam podejrzenie że są niesprawne.
> Pod 2 są ponowne sprawdzenia, na okresowym nie telepiesz bo nie musisz a
> na poprawce już tak, niestety nie ja to wymyśliłem.
Ale ja to wymyśliłem, a ty sie znowu dałeś wpuścić -- od kiedy cennik jest
podstawa prawną do wykonywanych czynności?
> A regulacja ciśnienia jest po to żeby "pacjent" był zadowolony bo
> przecież nie do sprawdzania amortyzatorów którego nie musisz robić.
Czyli nie przyszło ci do głowy, że właściwe ciśnienie w oponach ma wpływ na
wynik badania ustawienia świateł. Moje gratulacje, po raz kolejny pan
zapunktował ujemnie.
> Tak możemy roztrząsać wiele tematów z tej dziedziny możemy również
> zacząć się spierać o termin badania p-py lekkiej marki SAM
> ale tu chodziło o regulację świateł.
Cały czas.
> Zgodziłem się z Gotfrydem że skoro można przerwać badanie okresowe bo
> przecież nie ma przepisu który tego zabrania, to można w tej przewie
> zrobić regulację :) czy tam za free czy za opłatą.
Przecież Gotfryd wyraźnie zastrzegł, że nie chce we flejmie przeszkadzać --
tego tez nie zrozumiałeś?
Jego argumentacja to jego sprawa, jeśli będę miał ochotę ją przedyskutowac
to zrobię to, a póki co idę trop w trop za twoim sposobem myślenia i kroku
po kroku pokazuję dziury w "drodze" które robisz
--
'Tom N'
Następne wpisy z tego wątku
- 26.10.12 00:07 Gotfryd Smolik news
- 27.10.12 22:09 nazgul
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Tesla jest bezpieczna, wczoraj spaliła się doszczętnie na Ursynowie i nikomu się nic nie stało
- Kol. sukces po polsku: booom na budowy dróg i autostrad - czyli "proste życie na kredycie"
- Nie chcieliście Izery to będziecie kupować XPeng
- Taka ciekawostka pożarowa :)
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
Najnowsze wątki
- 2025-08-06 Gdynia => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=
- 2025-08-06 Białystok => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-08-06 "[...] sejmowe wystąpienie posłanki Klaudii Jachiry, która zakończyła je słowami ,,Sława Ukrainie"."
- 2025-08-05 "Chiny przekraczają w wydobyciu 4 mld ton węgla, Indie i USA ponad 1 mld, a Rosja 500 mln ton [...]"
- 2025-08-05 Panuje się 181 159,42 zł./mies. na posła w 2026r.
- 2025-08-05 "Chiny przekraczają w wydobyciu 4 mld ton węgla, Indie i USA ponad 1 mld, a Rosja 500 mln ton [...]"
- 2025-08-05 Czy cos fi przechodzi przez trafo separujące?
- 2025-08-05 kajaki i promile
- 2025-08-05 Re: Tesla jest bezpieczna, wczoraj spaliła się doszczętnie na Ursynowie i nikomu się nic nie stało
- 2025-08-05 Gdynia => Przedstawiciel handlowy / KAM (branża TSL) <=
- 2025-08-05 Re: Atak na lekarza w Oławie. Policja zatrzymała sprawcę na lotnisku Polska Agencja Prasowa 4 sierpnia 2025, 12:16 FACEBOOK X E-MAIL KOPIUJ LINK W szpitalu w Oławie 37-letni pacjent zaatakował lekarza, po tym, jak ten odmówił mu wypisania długoterminowego
- 2025-08-05 B2B i książka przychodów i rozchodów
- 2025-08-04 Re: Atak na lekarza w Oławie. Policja zatrzymała sprawcę na lotnisku Polska Agencja Prasowa 4 sierpnia 2025, 12:16 FACEBOOK X E-MAIL KOPIUJ LINK W szpitalu w Oławie 37-letni pacjent zaatakował lekarza, po tym, jak ten odmówił mu wypisania długoterminowego
- 2025-08-04 Na grupie comp.os.linux.advocacy CrudeSausage twierdzi, że Micro$lop używa SI do szyfrowania formatu dok. XML
- 2025-08-04 Na grupie comp.os.linux.advocacy CrudeSausage twierdzi, że Micro$lop używa SI do szyfrowania formatu dok. XML