-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.chmurka.net!not-for-mail
From: <9...@3...202044.invalid> (Tom N)
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Złagodzone przepisy dot. badań technicznych
Date: Thu, 25 Oct 2012 20:20:44 +0200
Organization: news.chmurka.net
Lines: 57
Message-ID: <1...@1...invalid>
References: <k5qsd7$3ed$1@news.task.gda.pl> <k5r9gd$qh6$1@node2.news.atman.pl>
<50813d21$0$26708$65785112@news.neostrada.pl>
<k5rg3o$1l5$1@node2.news.atman.pl> <k5rk25$sh1$4@news.task.gda.pl>
<k64303$viu$1@usenet.news.interia.pl> <k65ggm$1p9$1@node2.news.atman.pl>
<k66cdt$lg1$1@usenet.news.interia.pl>
<1...@1...invalid>
<k66j8o$132$1@usenet.news.interia.pl>
<1...@1...invalid>
<k66pd9$bef$1@usenet.news.interia.pl>
<1...@1...invalid>
<Pine.WNT.4.64.1210241331500.3928@quad>
<k69cgs$gpg$1@usenet.news.interia.pl>
<1...@1...invalid>
<k69ejj$k7b$1@usenet.news.interia.pl>
<1...@1...invalid>
<k69ioj$qva$1@usenet.news.interia.pl>
<1...@1...invalid>
<k69p8r$5te$1@usenet.news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: newelite.bshellz.net
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: avenger.news.chmurka.net 1351189242 7915 46.4.214.112 (25 Oct 2012 18:20:42
GMT)
X-Complaints-To: abuse-news.(at).chmurka.net
NNTP-Posting-Date: Thu, 25 Oct 2012 18:20:42 +0000 (UTC)
X-Name: Tomasz Nycz
X-Authenticated-User: TomN
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2470007
[ ukryj nagłówki ]qnick w
<news:k69p8r$5te$1@usenet.news.interia.pl>:
> W dniu 2012-10-24 23:55, (Tom N) pisze:
>> qnick w
>> <news:k69ioj$qva$1@usenet.news.interia.pl>:
>>> W dniu 2012-10-24 21:42, (Tom N) pisze:
>>>> Właśnie, bierzesz/przyjmujesz DR pomimo, że takowej czynności w
>>>> rozporządzeniu nie opisano. Tak jak regulacji świateł.
>>>> Wątpię co prawda, że zrozumiesz...
>>> Jest identyfikacja porównanie zapisów w DR ze stanem faktycznym. Ciężko
>>> coś porównać nie mając w ręce DR.
>> I dlatego wyciąłeś:
>> <cite>
>>>> No i tu już się mylisz -- pierwsza czynność to przyjęcie DR (i kluczyka) od
>>>> pacjenta, następna to...
>>> Nie ma takiej czynności w dzienniku "pacjent" sam daje DR
>> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^
>>>> No skoroś taki praworządny, to rozumiem, że bierzesz DR
>>> Dokładnie tak robię
>> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>> </cite>
>> Zaczynasz gubić sie w zeznaniach, stajesz się coraz bardziej niewiarygodny.
> W którym miejscu to ze biorę DR "pacjent" sam daje, czy w tym że po
> sprawdzeniu numerów i zapisów wpisuję do programu od razu. Też cytujesz
> co Ci pasuje.
>> Widzisz, w rozporządzeniu i ustawie jest o zatrzymaniu DR i tego ewentualnie
>> mogłeś sie trzymać -- taka lista czynności, które diagnosta *musi* wykonać,
>> ale nie ma tam ani słowa, że nie *może* wykonać więcej
> No tylko żeby Ci nie zarzucili podczas kontroli że robisz niezgodnie z
> ustalonym zakresem bo robisz więcej niż Ci każą.
Mnie? A niby dlaczego mieliby coś zarzucać.
>> na przegląd tyle razy telepią samochodem -- pomimo, że nie jest to w
>> zakresie badań? I często wychodzi z tego telepania, że amortyzatory mają po
>> 5% sprawności, ale nic mi nie mówią, tylko DR podbijają... Tak, pewnego dnia
>> obok stała i przyglądała się ekipa kontrolująca SKP, i o dziwo -- stacja
>> ciągle działa...
> Sprawdzania sprawności amortyzatorów nie ma w zakresie okresowego.
Czyli nie telepiesz?
To po co w takim razie w "cenniku ministerialnym": 2.9 działania
amortyzatorów jednej osi 14,00. Nie ma tam mowy o "oględzinach", tylko jest
o "działaniu".
Z tego na wprost wynika przecież, że przy ponownym badaniu -- spowodowanym
wcześniejszym negatywem dla amorków -- powinieneś telepać, pisałeś przecież
trzymasz się wytycznych ministra literalnie...
Ale może napiszesz chociaż dlaczego w rozporządzeniu jest mowa o regulacji
ciśnienia w oponach?
--
'Tom N'
Następne wpisy z tego wątku
- 25.10.12 20:29 Tom N
- 25.10.12 21:05 qnick
- 25.10.12 21:20 Tom N
- 26.10.12 00:07 Gotfryd Smolik news
- 27.10.12 22:09 nazgul
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-16 Łódź => Frontend Engineer (Three.js) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-11-16 Żerniki => Starszy specjalista ds. księgowości/ Samodzielny księgo
- 2024-11-16 Pruszków => Team Leader (PHP+React) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Senior Cloud Consultant (AWS) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Sitecore Developer <=
- 2024-11-16 Akta sprawy Kajetan Poznański
- 2024-11-16 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-11-15 Google Play
- 2024-11-15 Szybcy i wściekli
- 2024-11-16 Opis produktu z Aliexpress
- 2024-11-15 No proszę, a śmialiście się z hindusów.
- 2024-11-14 Zewnętrzne napięcie referencyjne LM385 1,2V -> 100mV dla ICL7106, Metex M-3800