  • 11. Data: 2015-12-30 11:59:18
    Temat: Re: Złącze na 54 sygnały
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    J.F. wrote:

    > Ja akurat wierze - tzn tym 8, z ekranem nie mam doswiadczenia.

    Ja z kolei piszę o ekranowanych. Do zwykłych nie mam zastrzeżeń.

    > Ale skoro kable ftp, to moze DB9 ? Sa tez DB37, no i DB50 - jesli
    > polaczysz ekrany razem jeszcze we wtyczce.

    Mogę połączyć ekrany, co daje 6*8+1=49 pinów, czyli DB50 wystarczy.
    A do wyjścia z płytki użyję DB44 (wystarczy z zapasem i jest inne
    od DB50, więc się nie da pomylić). Wielkie dzięki, nie miałem pojęcia,
    że są tak duże złącza DB -- doświadczenie skończyło mi się na DB25.
    Już jadą z TME. :-)

    Pozdrawiam, Piotr

  • 12. Data: 2015-12-30 13:11:28
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-12-30 o 11:59, Piotr Wyderski pisze:

> [...]
    > od DB50, więc się nie da pomylić). Wielkie dzięki, nie miałem pojęcia,
    > że są tak duże złącza DB -- doświadczenie skończyło mi się na DB25.

    Jest jeszcze stary Centronics.

    Używałem go do instalacji radia w samochodach, jak jeszcze nie było
    kostek ISO.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 13. Data: 2015-12-30 13:14:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 30 grudnia 2015 11:21:28 UTC+1 użytkownik s...@g...com napisał:
    > No ok, to może rzeczywiście niezbyt dobre choć może niedoceniasz tego usera. Jakby
    było ponumerowane to by dał rade...
    > Ale ja bym chyba wolał coś z rodziny DB.
    Ktoś wyżej podał DSUB62- to chyba najlepsze rozwiązanie.