eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaZłącze "Type 2" do ładowania samochodu...Re: Złącze "Type 2" do ładowania samochodu...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.pionier.net.p
    l!2.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!border-1.nntp.ord.giganews.com!border-2.
    nntp.ord.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.n
    eostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mai
    l
    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Złącze "Type 2" do ładowania samochodu...
    Date: Sun, 04 Dec 2022 22:31:40 +0100
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    In-Reply-To: <o...@l...harvard.local>
    References: <a...@n...neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    Message-ID: <a...@n...neostrada.pl>
    User-Agent: Groundhog 2.08 Newsreader for Android
    http://83.220.108.211/bins/groundhog/
    Lines: 23
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.183.113.142
    X-Trace: 1670189502 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 466 178.183.113.142:56132
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:775901
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sun, 04 Dec 2022 19:57:23 +0100, "Tomasz Gorbaczuk"
    <g...@a...pl> wrote:
    > Ono jest po to aby nie było napięcia na wtyczce gdy auto o nie
    > nie poprosi

    No brzmi to sensownie, ale przecież mamy już opracowane bezpieczne
    wtyki i gniazda 230/400V które można podłączać pod napięciem, więc
    właściwe po co wymyślanie koła od nowa i to z pewnym regresem
    technologicznym?
    Wtyk można było zaprojektować by był tak samo bezpieczny jak gniazdo
    "siłowe" (uniemożliwienie włożenia paluchów). Jedyne co było
    potrzebne to pasywne przejściówki (w formie przedłużaczy) między
    standardami wtyków w danych krajach.

    > - ładowanie wg harmonogramu z auta, apki itp.
    > No i wersji "wyższej" steruje mocą - ogranicza prąd.

    Te funkcje spokojnie mógłby realizować układ ładowarki w aucie. Nie
    widzę potrzeby wynoszenia tego do zewnętrznego urządzenia skoro na
    gnieździe ładowania auta i tak jest 230/400V.

    --
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: