-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.pionier.net.p
l!2.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!border-1.nntp.ord.giganews.com!border-2.
nntp.ord.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.n
eostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mai
l
From: Marek <f...@f...com>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: Złącze "Type 2" do ładowania samochodu...
Date: Sun, 04 Dec 2022 22:31:40 +0100
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
In-Reply-To: <o...@l...harvard.local>
References: <a...@n...neostrada.pl>
<o...@l...harvard.local>
Message-ID: <a...@n...neostrada.pl>
User-Agent: Groundhog 2.08 Newsreader for Android
http://83.220.108.211/bins/groundhog/
Lines: 23
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 178.183.113.142
X-Trace: 1670189502 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 466 178.183.113.142:56132
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:775901
[ ukryj nagłówki ]On Sun, 04 Dec 2022 19:57:23 +0100, "Tomasz Gorbaczuk"
<g...@a...pl> wrote:
> Ono jest po to aby nie było napięcia na wtyczce gdy auto o nie
> nie poprosi
No brzmi to sensownie, ale przecież mamy już opracowane bezpieczne
wtyki i gniazda 230/400V które można podłączać pod napięciem, więc
właściwe po co wymyślanie koła od nowa i to z pewnym regresem
technologicznym?
Wtyk można było zaprojektować by był tak samo bezpieczny jak gniazdo
"siłowe" (uniemożliwienie włożenia paluchów). Jedyne co było
potrzebne to pasywne przejściówki (w formie przedłużaczy) między
standardami wtyków w danych krajach.
> - ładowanie wg harmonogramu z auta, apki itp.
> No i wersji "wyższej" steruje mocą - ogranicza prąd.
Te funkcje spokojnie mógłby realizować układ ładowarki w aucie. Nie
widzę potrzeby wynoszenia tego do zewnętrznego urządzenia skoro na
gnieździe ładowania auta i tak jest 230/400V.
--
Marek
Następne wpisy z tego wątku
- 05.12.22 09:58 J.F
- 05.12.22 10:00 Cezar
- 05.12.22 10:02 RoMan Mandziejewicz
- 05.12.22 10:05 Cezar
- 05.12.22 14:23 J.F
- 05.12.22 16:30 Marek
- 05.12.22 16:34 J.F
- 05.12.22 18:32 Cezar
- 05.12.22 18:50 Marek
- 05.12.22 19:09 Tomasz Gorbaczuk
- 05.12.22 19:43 J.F
- 05.12.22 19:47 Marek
- 05.12.22 20:00 Tomasz Gorbaczuk
- 06.12.22 11:26 Cezar
- 06.12.22 13:04 Tomasz Gorbaczuk
Najnowsze wątki z tej grupy
- ale zawziętość i cierpliwość
- Chiński elektrolizer tester wody
- Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie
- ciekawy układ magnetofonu
- Mikroskop 3D
- Jak być bezpiecznym z Li-Ion?
- Szukam monitora HDMI ok. 4"
- Obcinaczki z łapaczem
- termostat do lodowki
- SEP 1 kV E
- Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- starość nie radość
- Ataki hakerskie
- Akumulatorki Ni-MH AA i AAA Green Cell
- Dławik CM
Najnowsze wątki
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-28 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-28 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-28 ale zawziętość i cierpliwość
- 2024-12-27 most kilometrowy
- 2024-12-27 Dyplomaci a alkomaty
- 2024-12-27 Zmiana kary
- 2024-12-27 Chiński elektrolizer tester wody