  • Data: 2011-07-19 08:55:34
    Temat: Re: Zjeżdżanie na pobocze.
    Od: "Piotr" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Stachu Gdansk" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:j02h3l$ivj$1@news.onet.pl...
    > Po prześledzeniu wątku nasuwają mi się 2 wnioski:
    >
    > - Każdy tu piszący (no prawie każdy) pomógłby Ci w wyprzedzaniu na trasie,
    > zjeżdżając w granicach rozsądku i bezpieczeństwa na prawo

    Pewny jesteś? Oj abys się nie zdziwił...

    > -wyjeżdżając z tekstami typu "autochtońskie ścierwa CWL, CI, CT i
    > podobne..." pokazujesz swoje buractwo i tyle w temacie.

    Wiem że to było pojechanie po bandzie. Wiem. Ale nagromadzenie tego typu
    zachowań przez kierowców z taką właśnie rejestracją nie może być
    przypadkiem. COŚ w tym musi być. Taka lokalna właściwość/przypadłość, czy
    może system szkolenia w WORD?

    Dla równowagi: jeżdżę codziennie po Piasecznie, Grójcu, Ursynowie. Ot taka
    praca... I nikt mnie nie przekona że kierowca z rejestracją WPI umie oceniać
    odległość. Tylu wyjeżdżających prosto pod koła z podporządkowanej co w
    Piasecznie i okolicy nie ma nigdzie. Z dużym prawdopodobieństwem graniczącym
    z pewnością wiem że jeśli widzę samochód "czający się" do wyjechania na
    główną to lepiej zwolnić i bardzo uważać, bo on wyjedzie prosto przed maskę.
    A już jak jadę motorem to na bank. Ślepi czy co?
    Zresztą takich przywar można doszukiwać się u wielu grup kierujących. Ja
    chciałem napiętnować nagminne zachowanie które zaobserwowałem "na gorąco", a
    które uważam za niebezpieczne. Jak widać z obfitości wypowiedzi większość
    nie wie, lub nie rozumie o czym piszę. Dowodzi to tezy że ci ludzie znają
    prowadzenie samochodu z teorii lub mają prawo jazdy "od wczoraj".

    > Chłopie pohamuj się trochę. Obrażaniem innych nic nie zdziałasz. Weź
    > wyluzuj trochę i bierz przyjemność z jazdy, a nie ciśnieniuj się.

    Nie da się. Tam się nie dało.

    > Zachowujesz się jak jak ostatni cham, a od innych wymagasz Wersalu.

    Nie wymagam, po czym wnosisz?

    > Nie pozdrawiam z powodu prymitywizmu wypowiedzi.
    No i dobra, ja również nie pozdrawiam