eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZimówki na jednej osiRe: Zimówki na jednej osi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zimówki na jednej osi
    Date: Wed, 05 Nov 2014 20:13:22 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 26
    Message-ID: <m3dss7$oub$1@node2.news.atman.pl>
    References: <545876fa$0$18087$65785112@news.neostrada.pl>
    <m3ame2$lmh$1@node1.news.atman.pl>
    <5459fac6$0$18080$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1415214791 25547 83.142.198.226 (5 Nov 2014 19:13:11
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 5 Nov 2014 19:13:11 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.6.0
    In-Reply-To: <5459fac6$0$18080$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2548667
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2014-11-05 11:24, Trybun wrote:

    >> Zależy - jak chcesz w ogóle jechać to lepiej zimówki na przód
    >> (sprawdzić czy FWD). Jak chcesz jechać bezpieczniej to lepiej na tył -
    >> lepiej nie skręcić w wyrznąć przodem, niż skręcić HGW gdzie bokiem i
    >> przyrżnąć w losową przeszkodę z losowej strony.
    >>
    >> Shrek.
    >
    > Istnieje możliwość że z letnimi na przodzie nawet nie ruszę, a więc
    > chyba nie mam wyboru..

    No toż mówię - jak masz problem z ruszeniem na słabszych i chcesz wogole
    pojechać, to lepsze na przód. Wtedy może ruszysz. Ale może cię też tył
    wyprzedzić;)

    > Jednak skoro twierdzisz że takie mieszane
    > ogumienie na osiach może tak radykalnie zmieniać właściwości jezdne to
    > chyba jednak trzeba będzie się szarpnąć na drugą parą zimówek..

    Zdecydowanie lepiej. Jak już mówiłem - mi zawsze tył uciekał, a nie
    przód tracił przyczepność (FWD). Jak założysz takie padaki na tył, to
    miałbym cykora na każdym zakręcie. Więc lepsze na tył - lepiej nie
    pojechać wcale, niż zrobić bączka;)

    Shrek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: